Forum > Forumet

Nu byter vi till Teamspeak 3!

(1/5) > >>

shadowskimmer:
Nu är det dags att byta till Teamspeak 3! :supporter

OBS! Länk till nedladdning av ny klient och anslutningsinformation finns i Teamspeak 3-rutan i forumets vänsterkolumn (om du är inloggad).
 
Klienter finns för Windows, Mac OS X och Linux. Ladda ned klienten och klicka sen på adresslänken i rutan (vänsterkolumnen) för att ansluta.

Den gamla Teamspeak kommer att stängas ned och tas ur drift senast någon gång under helgen så se till att byta så fort som möjligt. :)

-----

En sak är litet knasig: Som användare behöver man klicka på ikonen med ögat för att se in i alla kanaler. Jag försöker lösa så det blir så default.



-----

Om ni stöter på problem med exvis rättigheter så får ni gärna rapportera i den här tråden.

hinken:
Går det / hur skapar man egna kanaler ?

shadowskimmer:

--- Citat från: hinken skrivet 2010-02-06, 18:12:41 ---Går det / hur skapar man egna kanaler ?

--- Slut citat ---

Högerklicka i "kanalträdet" så har du alternativ för såna saker. :thumb

Foppa:
Hej hur blir man Channel Admin typ så man kan Create Channels Premanent? Mitt nickname är =AK= Gnarthur - Jocke på TS3.

shadowskimmer:

--- Citat från: Trustmaster skrivet 2010-02-11, 16:39:38 ---Hej hur blir man Channel Admin typ så man kan Create Channels Premanent? Mitt nickname är =AK= Gnarthur - Jocke på TS3.

--- Slut citat ---

Hej!
Det är än så länge bara OG-medlemmar som kan skapa permanenta kanaler.
Om du berättar vad du vill ha för kanal så kan jag fixa det åt dig. :)

Men skapa gärna temporära kanaler för diverse tillfällen så slipper vi ha så många tomma kanaler på TS. :thumb

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion