Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Oh, Happy days!  (läst 2696 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Oh, Happy days!
« skrivet: 2006-08-14, 11:44:24 »
Det legendariska rollspelet Shadowrun kommer till datorer februari -07. Microsoft har tydligen äntligen bestämt sig för att utnyttja alla delar av FASA. Det roligaste verkar vara att man skall kunna spela mot XBox360-användare :)

http://shadowrun.com/
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Oh, Happy days!
« Svar #1 skrivet: 2006-08-14, 11:46:58 »
Åhå! Vad är detta för spännande? Beskriv lite mer tack!

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Oh, Happy days!
« Svar #2 skrivet: 2006-08-14, 12:00:43 »
Vän av ordning frågar sig om inte denna tråd borde ligga här http://www.oldgents.com/forum/index.php?board=12.0:lil
« Senast ändrad: 2006-08-14, 13:00:59 by Enos Pork »

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Oh, Happy days!
« Svar #3 skrivet: 2006-08-14, 12:16:23 »
:doh Flyttar
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Oh, Happy days!
« Svar #4 skrivet: 2006-08-14, 12:18:41 »
Äntligen får jag spela min vit sminkade tjuv alv!!!!  :banana
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest253

  • Gäst
SV: Oh, Happy days!
« Svar #5 skrivet: 2006-08-14, 17:47:35 »
Äntligen får jag spela min vit sminkade tjuv alv!!!!  :banana

Förlåt, men jag blev bara så nyfiken nu:

1. Vad är en "vit"? Är det månne en hittills okänd ras från någon skum fantasyserie, eller bara en förkortning på den japanska mytologins Vita Rävar? :hm

2. Varför har denne "Vit" sminkat en tjuv (och vem är denne "Tjuv"? Det låter som en opålitlig jäkel! :scared)?

3. Hur ser färgen "alv" ut? Är det månne en något mossgrön nyans av brunt, eller är det mycket mer makabert än så? Kan ju vara bra att veta om man skulle stöta på den där "Tjuv"... :door


;) :kiss @ Braxen ...F'låt... :blush

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Oh, Happy days!
« Svar #6 skrivet: 2006-08-14, 20:01:48 »
Åhå! Vad är detta för spännande? Beskriv lite mer tack!

Kort sammanfattning: magi möter högteknologi ett par hundra år framåt i tiden. Shamaner blandas med cybernetiskt förstärkta inbrottstjuvar och det hela går ytterligare ett steg längre när människorna blandas med alver, dvärgar, orcher och ogres. Med grovkalibriga skjutvapen. Och elementarer. Och aztekiska artefakter. Och en himla massa mer.

E3-trailern: http://download.microsoft.com/download/3/3/9/3399fee6-0302-4b19-96cb-ff1929ad137f/Shadowrun_E3_1490.wmv
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

 

Senaste inlägg