Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Character Transfers  (läst 3059 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest273

  • Gäst
Character Transfers
« skrivet: 2009-01-21, 21:35:44 »
"This service will move your character from one server to another. You are limited to moving each character only once, so choose the new home of your character wisely.

Simply select one of your characters below, then choose the new server from the drop-down list and click "Transfer Character" to transfer your character. This free offer ends on February 21st 2009.

Character transfers take 30 minutes to be processed and you must be logged out completely while your character is being transferred."

För er som vill köra pvp med era redan levlade .. Ragge och jag spelar på Fury servern .



guest1327

  • Gäst
SV: Character Transfers
« Svar #1 skrivet: 2009-01-28, 00:33:36 »
Ja och Illa gick det,,,   den kvällen jag ville övrföra så var skiten överbelastad, så jag hamnade inte på den server jag valt..  så nu skiter jag i Conan och stänger mitt konto.

guest1327

  • Gäst
SV: Character Transfers
« Svar #2 skrivet: 2009-01-28, 00:49:19 »
Enligt vårt födelsedagsbarn  (Hazzarden) så kostar en Warhammer box bara 200 spänn, med en månads online,,,  hmm jag vet inte,, jag har inte så mycket tid, men vem vet,,,   Daddy har ju varit på spelet i FLERA månader, så ni kanske är kvar ett tag ?    :)  (blink)

Jag har ett stort ekonomiskt beslut att ta nu, (i 300 000 kronors klass) men om det hela faller väl ut, så kanske det blir en peng över...     ;) Det handlar om en gasdriven bil, så miljökillarna kanske jublar, och det gör väl egentligen jag med, jag vill ju köra miljövänligt. Kruxet är att jag måste bli av med en inte lika miljövänlig Pasat variant 06...  Nå den är ju inte en miljöbov, men jag känner att jag som åker så pass mycket borde ha en miljöbil,,  Så är ni intresserade av en passat variant 06,utan några fel så hör av er. det lägsta pris (jag har satt ut din i 1420000) som jag kan tänka mig är 135 000 och om ni slår till nu så är den er... DET är ett sabla bra pris.

guest1327

  • Gäst
SV: Character Transfers
« Svar #3 skrivet: 2009-01-28, 00:50:11 »
Hmm  jag vet den borde vara på anann plats, men jag vete tusan var.

guest273

  • Gäst
SV: Character Transfers
« Svar #4 skrivet: 2009-01-28, 05:41:20 »
Jaså du hoppar av AoC .. jaha då blev jag ensam Og vinnare då ;)
Aja jag har ju hela Ragnarok att snacka med (fast dom är flesta är norrmän)

Warhammer vill jag inte ens kommenterar.. men lycka till

Jag funderar oxå på att sälja min bil och köra mera hoj skulle man ha behov av en så kan man låna av någon. gasbil är ett vetigt val men verkar lite dyra att köpa !

Tråkigt att OG folket tycker så illa om AoC och inte ger det en chans till
 .. menäh  Go whit the flow yo

 





 
   

 

Senaste inlägg