Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: God'day Ol' Soldiers !!  (läst 1597 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest662

  • Gäst
God'day Ol' Soldiers !!
« skrivet: 2006-01-12, 13:20:32 »
Tjenare .... Natty här från [SweT] !! Fint forum ni har, fick ett ryck här bara att titta till eran hemsida och det borde jag ju gjort för länge sedan!

I alla fall - det verkar som om ni, vi och illuminators är de mest aktiva på gamla go'a 42:an nu förtiden, ialla fall ser jag bara våra 3 servers on-line och det är inte mycket svenska action ute på de andra publika servrarna heller, kul att ni fortfarande lirar!  Jag har därmed ett förslag, att vi försöker joina ihop oss och spela tillsammans!!  :thumb  Om ni tycker detta verkar vara en vettig idé så kommer min följd-fråga här: är ni intresserade av att vara med på en liten "match" eller vad man ska kalla det, med oss?
Vi har två stycken nya kartor ute till BF42 som skulle passa perfekt för lite "Mature Fighting", ni kan läsa om de här:

MANSION OF THE SNAKE  [/color]

och

WHEN TRUMPETS FADE  [/color]

Jag har fått snart 1000 downloads på dom på filefront och Mansion blev t.o.m "file of the week" strax innan jul (ok, nuff braggin' ol' pal)
Det skulle vara en ära  :drink  om NI ville ställa upp på ett game på våran (eller eran) server på dessa kartor... tanka gärna hem dom och se över dom, gillar ni dom kan ni kanske t.o.m lägga upp dem på eran 42.server...

Jag har ställt samma fråga til Illuminators och om det nu blir så att några av er och några av dom vill vara med, ja då kan vi ju säkert splitta på oss
på nåt sätt, tanken med detta är inte att vi i huvudsak ska "äga" och "krossa" varandra utan mer för att få ihop lite mysig gaming, samt att det
skulle vara till väldigt stor hjälp för mig i mitt framtida kartskapande med lite "expert-uttlåtanden" från erfarna 42:are......

tänk lite på detta tills vidare då, och kika gärna förbi oss på www.swetest.org  kartorna som jag lite o-försynt har gjort reklam för här
finns i rotation på våran server (som nästan jämnt är tom *snyft*)

swetest.kicks-ass.org   eller: SweTest.org - Bf1942 |83.226.128.56:14567

Ha det så bra sålänge!  :cheers

Har man inte log-in på filefront och tycker det är jobbigt att regga sig kan man även tanka kartor    HÄR [/color]

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
God'day Ol' Soldiers !!
« Svar #1 skrivet: 2006-01-12, 13:53:44 »
Detta låter onekligen som en strålande idé! :thumb

Jag är säker på att Bags kommer att höra av sig till dig, han är huvudcoach för vår pånyttfödda och nyvakna BF1942-division så han är mannen att tala med :)

Välkommen och kul att du hittade hit!  :cheers
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

 

Senaste inlägg