Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: men åååhhhh!!!!  (läst 1331 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
men åååhhhh!!!!
« skrivet: 2008-03-29, 17:20:35 »
Så jag har ett allergiproblem. för att få fram vad det är jag är allergisk mot, så har jag varit på sjukhuset och fått en massa sensorer fastpillade på ryggen, och det hela fasttejpat rejält. Jag går alltså omkring som om jag fått en eldgaffel uppkörd....ja ni förstår. Dåligt humör med andra ord. Åker till jobbet och får direkt två riktiga gringubbar på halsen och är allt annat än glad när jag så äntligen kommer hem och ska sätta mig ner och spela WoW lite. Loggar in på windows-patritionen eftersom vi ska gå en instans och behöver ha TS igång, vilket jag inte fått att funka under linux ännu. Loggar in på servern och ingenting händer! nähä? vafalls? alt-tabbar ut och startar firefox, även den är seg som sirap. Väldigt konstigt eftersom Bardan spelar för fullt på sin dator. Loggar in på routern för att kolla...

**SMURF** 206.55.74.0 WAN inbound
**SYN flood** 66.249.93.99 WAN outbound

åh vad jag hatar dessa förbaskade scriptkiddies  :pistols....Min dator är alltså plötsligt en del av en attack mot någon annan. Rycker instinktivt nätverkskabeln och kapar strömmen till datorn. Har nu startat upp allt och raderat windows-partritionen för all framtid, ringt Glocalnet och bett dem ge mig ett nytt IP-nummer. Folk under 25 borde inte få sitta vid en dator utan uppsikt! :rythm

Nu skiter jag i det här och kollar en DVD-rulle istället.... :headbang
« Senast ändrad: 2008-03-29, 17:23:09 by RythmDivine »

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: men åååhhhh!!!!
« Svar #1 skrivet: 2008-03-29, 19:40:40 »
Inte behöver du åka till doktorn för att få veta vad du är allergisk emot. Det kan jag tala om för dig. du är allergisk mot griniga gubbar, speciellt en hrmmm. Kan tänka mig att Hasse var inne hos er och ville köpa en tv och ha den istalerad idag. eftersom han är ungefär lika gammal som mig sågenast så känner jag mig som en gammal gubbe. Hm jag tror att jag sska gå och vara lite besvärlig på måndag.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

 

Senaste inlägg