Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Lord of the rings Online?  (läst 13932 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1485

  • Gäst
SV: Lord of the rings Online?
« Svar #45 skrivet: 2007-05-11, 01:10:01 »
Jag är ganska säker på att ni som vill "prova" LoTR kan få tag på eller låna någons skivor.
och är buddy-key slut så https://gamersloot.net/catalog/index.php?cPath=351_354
flera av mina kompisar har testat och det har funkat fin-fint.
 :hella :joystick

Utloggad Buz

  • Brunkol, mums!
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 469
  • Det enda dåliga med att bli äldre är bakfyllorna
SV: Lord of the rings Online?
« Svar #46 skrivet: 2007-05-11, 08:33:57 »
Guld!!!

Då behövs bara dvd'n. Kanske någon som finns att ladda hem iof :)
/Buz
-----------------------------------------------
404 Not found

guest1531

  • Gäst
SV: Lord of the rings Online?
« Svar #47 skrivet: 2007-05-30, 22:23:04 »
Till alla er som börjat lira får gäran skriva lite kommentarer. Är lite småsugen att köpa dock har jag börjat lira wow igen men det kanske är värd att överge wow?

Jag har spelat LOTRO i ca 5 dgr, är lvl 14 champion. Tidigare spelat GW samt WoW hyffsat långt. Likheterna med ffa WoW är stora när det gäller UI, spel, spelkontroller och det allmänna uppläget ibland lite för likt men det underlättar mkt om man har MMO vana ex WoW.

SKILLNADEN är djupet på historierna och hur de olika questen håller ihop på ett mycket bättre och mera logiskt sätt än ex WoW. Självklart finns en stor fördel i Tolkien världen som alla nördar på detta forum kan på sina fem fingrar (alver fyra) och som ger en solid grund och redan i början gör att man känner sig hemma. Instancer är synnerligen kul och också de orginalboks kopplade "kapitlen". Att sedan grafiken är ett stort steg framåt är förstås ett plus men på inget sätt avgörande tycker jag; spelkänslan framför allt.
LOTRO är, enligt min mening, bättre på allt.

Så vill du:
Förstöra din fritid, försämra förhållandet med din make/fru, hänga med Gimli, hugga ned goblins, bränna 12 euro/mån på online spel o oräckneligt antal timmar så för all del...köp spelet!!
Jag har en 7 dagars licens för sugna.
Mvh Gornor/ Evernight

guest1327

  • Gäst
SV: Lord of the rings Online?
« Svar #48 skrivet: 2007-05-31, 20:31:19 »
Skulle gärna vilja, men som det ser ut just nu så har jag inte tid.


 

Senaste inlägg