Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Hejdå Europa  (läst 2136 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
Hejdå Europa
« skrivet: 2008-05-25, 08:31:01 »
Härmed tar jag officiellt avstånd från resten av Europa. Jag vägrar bo i en världsdel som inte förstår att Charlotte Perelli var bäst, snyggast och coolast av alla brudar som deltog igår. Att sedan ryssen gick och vann... :doubt

:ripped :rythm


Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Hejdå Europa
« Svar #1 skrivet: 2008-05-25, 09:33:26 »
Jag tycker att Charlottes låt hamnade oförtjänt långt ned, men samtidigt fanns det många andra bra bidrag med också. Synd att inte Azerbadjan kom högre.  :D


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Hejdå Europa
« Svar #2 skrivet: 2008-05-25, 10:31:36 »
Att hamna efter Spanien... :puke
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest1645

  • Gäst
SV: Hejdå Europa
« Svar #3 skrivet: 2008-05-25, 11:49:42 »
Charlottes låt är magiskt seg och tråkig. Personligen tror jag att det enda som var med i våra deltävlingar som haft en chans i den stora tävlingen hade varit Calaisa. Inte för jag gillar låten själv (gillade opera-låten), men för att den är trallvänlig, har snygga tjejer, country är uppskattat i öst och den sticker ut lite mer än det stora dussinet "brudar i metall kråmar sig på scen utan känsla för takt eller ton".

Sedan hade jag gärna sett Bosnien-Hercegovina komma högre, men så är jag Tim Burton-fan också. :)

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Hejdå Europa
« Svar #4 skrivet: 2008-05-25, 12:15:14 »
Kanske man kan sparka den där christer engström och resten av puckona som väljer låtar till dens venska uttagningen? Uppenbarligen funkar inte avdankade wanna-bes, trots upprepade försök.

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Hejdå Europa
« Svar #5 skrivet: 2008-05-25, 16:56:58 »
Sannolikt tar det några år till innan Sverige inser - och accepterar - att Europas centrum i dessa sammanhang har förskjutits rejält åt öster, och att det vi här uppe i periferin med säkerhet "vet" är gångbart i melodifestivalsammanhang faktiskt inte är det längre.  :supporter

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Hejdå Europa
« Svar #6 skrivet: 2008-05-26, 08:31:04 »
Att hamna efter Spanien... :puke

Och Lettland! :cry

Det numret fick mig att inse hur det skulle bli om Red Necks gang-bangade Dr Bombay. :scared

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Hejdå Europa
« Svar #7 skrivet: 2008-05-26, 09:36:15 »
Jamen det visste vi ju allihopa... Östeuropa vinner alltid! Spelar ingen roll med vad de ställer upp med, de vinner iaf.

guest628

  • Gäst
SV: Hejdå Europa
« Svar #8 skrivet: 2008-05-26, 12:04:02 »
Jamen det visste vi ju allihopa... Östeuropa vinner alltid! Spelar ingen roll med vad de ställer upp med, de vinner iaf.

Ja precis! Är det inte nog med att Ryssarna vann VM i hockey?! NÄHE nu ska de gå och vinna ESC  :cry

RYSSEN KOMMER!!!

 

Senaste inlägg