Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Mesmer-interrupter-hero  (läst 2195 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
Mesmer-interrupter-hero
« skrivet: 2009-01-11, 10:32:02 »
Jag skulle vilja ha upplägget för en riktigt övermänsklig interrupt-mesmer hero. Någon som har en på lager?
Läst någonstans att man ska satsa på Acolyte Sousuke istället för en ordinarie mesmer på grund av mängden energi han kan få tillgång till, och det är kanske något att beakta?
Vill i alla fall ha en bra uppsättning skills.



Detta är till viss del beroende på samma ämne.
Finns det någon som har en Kaolin Domination Staff eller som är intresserade av att försöka farma densamma?
http://wiki.guildwars.com/wiki/Kaolin_Domination_Staff
Kanske sätta ihop en trupp och dra runt och farma Sunjiang district? Något borde väl droppa om vi inte har för många heroes med...

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Mesmer-interrupter-hero
« Svar #1 skrivet: 2009-01-11, 11:35:51 »
Har för mig att jag postade en för ett tag sedan, mesmer som dubblar som prot monk, funkar hur grymt som helst. Ska se om jag kan hitta den...

Kolla den tråd, detta bygge körde jag med, och det funkade otroligt bra!

http://guildwars.incgamers.com/showthread.php?t=464087
« Senast ändrad: 2009-01-11, 11:40:09 by DeadHead »

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Mesmer-interrupter-hero
« Svar #2 skrivet: 2009-01-11, 15:57:33 »
Coolt mesmerbygge!  :D

Själv skulle jag nog förvisso ha kört en mer renodlad mesmerbuild, såvida inte jag absolut kände att det behövdes mer helning. Det finns ju fler trevliga Me-interrupts; kolla in "Web of Disruption", t.ex.


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

guest1645

  • Gäst
SV: Mesmer-interrupter-hero
« Svar #3 skrivet: 2009-01-11, 16:54:19 »
Har du testat Web of Disruption på mesmer-hero? Det står i wikin att det inte är så bra, vill bara se om du har ngn annan åsikt.

Mer byggen! Vill se fler byggen! :)

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Mesmer-interrupter-hero
« Svar #4 skrivet: 2009-01-11, 18:39:58 »
Bygget ovan är grymt, helt klart ett av de bästa mesmer byggen jag någonsin testat. Mantra of Recovery ger en hel del suveräna fördelar, det är helt klart.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Mesmer-interrupter-hero
« Svar #5 skrivet: 2009-01-11, 18:42:39 »
Coolt mesmerbygge!  :D

Själv skulle jag nog förvisso ha kört en mer renodlad mesmerbuild, såvida inte jag absolut kände att det behövdes mer helning. Det finns ju fler trevliga Me-interrupts; kolla in "Web of Disruption", t.ex.

Med det bygge jag postade så kan mesmern interrupta så det räcker och blir över genom power return framförallt, tro mig! :) Däremot så är leech signet kanske inte helt lyckad, används inte alltför ofta...

guest1645

  • Gäst
SV: Mesmer-interrupter-hero
« Svar #6 skrivet: 2009-01-11, 19:23:27 »
Byggde en interrupter runt den builden med lite förändringar. Blev nog lite väl bra... Även om hon interruptar en fiende konstant, så ger hon ingen direkt skada. Får kolla vidare på detta, hade varit bra om hon ensam kunde plocka lite spellcasters.

Nåja, gick ut och mötte några högar med margonites och hon ensam stoppar sorcerers så vi andra kan ta ner resten under tiden...

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Mesmer-interrupter-hero
« Svar #7 skrivet: 2009-01-11, 20:37:22 »
Det är det som är tanken! :)

Du kan väl alltid prova att byta ut protection mot domination eller curses eller nåt, men personligen så har jag haft större nytta av builden precis som den är. Den funkade så bra för mig att jag många gånger kunde klara mig med endast en munk istället för två som jag i princip alltid kör.

 

Senaste inlägg