Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Fick just "dawn"  (läst 4195 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1579

  • Gäst
Fick just "dawn"
« skrivet: 2012-11-29, 02:39:53 »
Hejsan mitt namn är Björn men spelar mest under namnet Zpiffi (grönsaks engineer)
Som sagt fick jag just "dawn" 2h svärdet efter ha kastat i 4 exotic 2h svärd i mysticforge (andra försöket). nu behöver jag bara resten av stuffet så jag kan göra min legendariska "sunrise" dock är det som bekant rätt mycket som ska till för att detta ska ske men jag ska iallafall försöka :) så nu skulle jag vilja göra ett shout out till folk som vill köra Ac exp. och den där asura dungen oxså i exp. för att dom som inte vet vad som krävs länkar jag en bra genomgång http://gw2.mmorpg-life.com/how-to-craft-legendary-greatsword-sunrise/43483/legendary_greatsword_sunrise_gw2/ som sagt behöver all hjälp jag kan få :) . vi ses

guest1645

  • Gäst
SV: Fick just "dawn"
« Svar #1 skrivet: 2012-11-29, 06:54:45 »
Grattis, OMG och det låter bra. :drink


Sent from my iPhone using Tapatalk

guest5103

  • Gäst
SV: Fick just "dawn"
« Svar #2 skrivet: 2012-11-29, 12:16:54 »
GRATTIS!  :D

Och på andra försöket. Det är riktigt bra med tanke på alla "guider" som beskriver åtskilliga försök och högar med investerat guld.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Fick just "dawn"
« Svar #3 skrivet: 2012-11-29, 12:24:37 »
Jag är i stort sett ALLTID på för att köra dungor, det vet ni väl vid det här laget!

*

Det är bara n00bs som DLL och Prunis som inte klarar sig utan "the holy trinity" när det blir lite tuffare, därför gnäller de som f-n oxå, och det är väl därför vi inte ser dem i spelet nu för tiden antar jag!



;) <---
« Senast ändrad: 2015-12-07, 10:40:18 by DeadHead »

guest1645

  • Gäst
SV: Fick just "dawn"
« Svar #4 skrivet: 2012-11-29, 14:00:53 »
Grabben stod bakom och kollade när jag dungade i helgen, och frågade just "Varför säger du inte till dem att heala dig."
Fick förklara för honom, efter vi klarat dungan, att man måste vara lite vaken i GW2 och utnyttja sina skills, man kan inte bara skrika "n00b monk!" så fort det inte går vägen för en. ;)

Men på tal om dungor, jag kommer vara inne ikväll, men ingenting i helgen, så drar gärna AC expl eller något.

guest1579

  • Gäst
SV: Fick just "dawn"
« Svar #5 skrivet: 2012-11-29, 19:25:25 »
låter toppen :) trodde nästana inte att det var sant när den dök upp i den lilla rutan.

heals e inget problem om alla tar med sig en egen heal och en skill för att ta bort debuffar, sen finns det ju klasser som bidrar med lite mer heals än andra , guardian, engin, och ele

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Fick just "dawn"
« Svar #6 skrivet: 2012-11-29, 20:05:34 »
heals e inget problem om alla tar med sig en egen heal och en skill för att ta bort debuffar, sen finns det ju klasser som bidrar med lite mer heals än andra , guardian, engin, och ele

Ähum! :lil

Bästa helnings-skillen för grupper i spelet är rangerns Healing Spring, helt klart! Läs på vad den gör, och kolla vilken "uptime" den har - 15 sekunder.
Rensar conditions vid varje tick samtidigt som den ger regen, plus att den ger ett waterfield så det finns enorm helningspotential om man vet hur den funkar och hur man bäst utnyttjar den.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Healing_Spring

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Fick just "dawn"
« Svar #7 skrivet: 2012-12-04, 20:15:06 »
man måste vara lite vaken i GW2
Jo, detta är mitt stora problem, jag blir lätt uttråkad och somnar, ungefär 11:e gången alla dött och sprungit tillbaks för att fortsätta nöta på kaosspawnande, random-aggrande pac-mans.  :tired

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Fick just "dawn"
« Svar #8 skrivet: 2012-12-04, 20:17:38 »

Bästa helnings-skillen för grupper i spelet är rangerns Healing Spring, helt klart! Läs på vad den gör, och kolla vilken "uptime" den har - 15 sekunder.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Healing_Spring
Men, men, men, nu förstår jag inte? Menar du att det är fördelaktigt att ha just en ranger i gruppen? Är Rangers extra dynamiska? Jag trodde att alla klasser var precis exakt lika härligt dynamiska :hm

:tease


Utloggad Kemo

  • WoW:are
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 472
SV: Fick just "dawn"
« Svar #9 skrivet: 2012-12-04, 21:24:14 »
NEJ! Jag hade traktorn först!
Min är längre!
meow.... catfight!
WoW Officer Outland AK
Zachim / Kemo / Thingol

Argent Dawn
Curul / Sarakiel

/Tobias Emdebrant

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Fick just "dawn"
« Svar #10 skrivet: 2012-12-04, 22:15:33 »
Hejsan mitt namn är DD men spelar mest under namnet Deathdealer (fruktkaka)
Som sagt fick jag just "morning" 6h svärdet efter ha kastat i 8 exotic-fruktcoctails 4h svärd i magictorque (första försöket). nu behöver jag bara resten av stuffet så jag kan göra min legendariska "earthrise" dock är det som bekant rätt mycket som ska till för att detta ska ske men jag ska iallafall försöka så nu skulle jag vilja göra ett twist & shout till folk som vill köra Bd exp. och den där ventura dungen oxså i exp. för att dom som inte vet vad som krävs länkar jag en bra genomgång http://www.playboy.com/ som sagt behöver all hjälp jag kan få . vi ses

TT  :D

(GRIM - hade inget att göra - så JAG tyckte detta lät lite roligt...vänligen DD)
« Senast ändrad: 2012-12-04, 22:28:19 by deathdealer »


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Fick just "dawn"
« Svar #11 skrivet: 2012-12-04, 23:05:56 »
 :lolabove :rotflmao

Kom med i matchen igen DLL, vi har blivit jävligt leet nu! :D ;)

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Fick just "dawn"
« Svar #12 skrivet: 2012-12-06, 19:20:10 »
:lolabove :rotflmao

Kom med i matchen igen DLL, vi har blivit jävligt leet nu! :D ;)
hehe, jo, det tror jag säkert :)

 

Senaste inlägg