Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Fråga doktorn.  (läst 13094 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest2640

  • Gäst
SV: Fråga doktorn.
« Svar #15 skrivet: 2010-06-03, 10:06:55 »
Frågan e hur du visste vad dina gäster gjorde, jag menar skulle du sagt till mig att om du står får du städa kanske jag hade stått men sagt att jag satt, det e ju inte alltid det kommer utanför så att säga :D

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Fråga doktorn.
« Svar #16 skrivet: 2010-06-03, 10:38:22 »
När jag va singel så fick alltid mina bekanta med vana att stå upp så snällt sitta ned om de inte ville städa efter sig VAR GÅNG! Och av någon konstig anledning tyckte de att det va äckligt att tvätta en nedpissad toaring så de satt alltid ned efter sin första toatvättning. Men självklart va de tvungna att klaga på att nr 2 ständigt gjorde sig påmind...  :cartman

Låter som att de hade svårt med pricksäkerheten på något sätt?

det e ju inte alltid det kommer utanför så att säga :D

Vissa är ju hopplösa fall, men det finns ju faktiskt civiliserade personer även av det manliga släktet, som inte pissar på ringen trots att de inte sitter.

guest2664

  • Gäst
SV: Fråga doktorn.
« Svar #17 skrivet: 2010-06-03, 10:54:17 »
Som sagt är jag inte utbildad urolog..men när man jobbar nära patienter så kommer ofta män med problem med prostata fram...och de flesta är ju vana att stå och kissa :) så hur som helst är det aldrig fel att ändra vana och sätta sig ner för att lättare kanske kunna tömma blåsan helt...MEN...i många fall är det andra saker som ligger till grund ifall man har svårt att kissa eller hålla tätt. Kisseriet är ett stort problem bland äldre människor helt enkelt.

En funderare kring detta: Kvinnor med inkontinens får ofta hjälp med att träna upp musklerna för att kunna variera strålens intensitet...så kallade knip övningar...
Killar borde väll också kunna knipsa av strålen och träna just den musklen som släpper på kisset...LÅter ju som ett vattenfall när ni gör nr 1!! inte någon varierande stråle direkt..:) men bara en tanke...kan ju inte skada med lite träning :)

Apropå Vattenfall.....En gång i tiden hade jag en manlig granne i lägenheten över...Varje morgon kl 0600 hörde man honom när han gick på toa...Tänkte många gånger då om jag inte skulle gå upp o säga åt honom att lära sig sitta o kissa...Ekade ju i hela huset för guds skull...men det gjorde jag såklart inte...Flyttade därifrån istället...haha


Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Fråga doktorn.
« Svar #18 skrivet: 2010-06-03, 11:51:16 »
Så då utgår vi att Belly sitter och kissar. Annars hade du ju flyttat!? ;)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

 

Senaste inlägg