Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Ett önskemål som jag tror uppskattas...  (läst 2259 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest7

  • Gäst
Ett önskemål som jag tror uppskattas...
« skrivet: 2004-07-22, 15:46:24 »
Jag skulle vilja ha en avdelning med "How To" under Tech ward. Tittade precis under "ettor och nollor" samt "supporten", där finns en massa fina lösningar på många så kallade problem. Tex hur man konverterar olika filmformat, hur man bränner olika filmformat mm mm det finns massa med info alla sitter inne med och jag tror det skulle uppskattas om det sattes "på print" så att säga. Man kan t.o.m kanske använda sig av länkar där problem har lösts. Det behöver som sagt inte bara vara problem utan en How To avdelning med massa smågodis.

Tankar? Är jag snett på det?


El Skaft

Utloggad Gunslinger

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 161
Ett önskemål som jag tror uppskattas...
« Svar #1 skrivet: 2004-07-22, 17:45:01 »
:thumb låter som en strålande idé.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
Ett önskemål som jag tror uppskattas...
« Svar #2 skrivet: 2004-07-22, 20:20:21 »
Bra ide! Synd bara inte jag kom på det tidigare ;)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
Ett önskemål som jag tror uppskattas...
« Svar #3 skrivet: 2004-07-22, 23:05:58 »
Mycket bra idé Shaft!

Kanske vi kan slå ihop Ettor & Nollor med Supporten och sen ha en Howto avdelning separat? Vad säger cartis?

guest3

  • Gäst
Ett önskemål som jag tror uppskattas...
« Svar #4 skrivet: 2004-07-23, 12:58:28 »
You da man, Shaft.
Alla förslag emottas med stor glädje. :)

Idag är gränsen mellan Herrklubben och Cartman's Corner ganska subjektiv. Det gäller även gränsen mellan Supporten och Ettor och nollor.

Det blir lätt rörigt när man ska sortera saker som inte är vitt skilda. Teknikdelen på forumet har successivt ökat under våren och ditt förslag är bra. Men jag är lite osäker på hur det blir med tre forumsdelar. Vet alla då exakt var allt ska postas?

Alternativet är också att göra som Rythm skriver och slå ihop Supporten och Ettor och nollor.

Jag kom på ett till förslag. Ska fundera och utvärdera. Återkommer.

 

Senaste inlägg