Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: The Old Republic Star wars =)  (läst 42076 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #30 skrivet: 2010-01-18, 15:27:45 »
Jag är nöjd så länge det droppar episka polisonger i de tuffaste instanserna :)

Ah.. fast det blir inte lätt att få ner de här bossarna:

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #31 skrivet: 2010-01-19, 16:06:53 »
Ah, Onedinlinjen!


guest2640

  • Gäst
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #32 skrivet: 2010-06-17, 17:39:38 »
Jag har ignat mig för att prova Betan i alla falll. hoppas at jag får göra det ;D

guest1645

  • Gäst
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #33 skrivet: 2010-07-03, 22:14:52 »
Video ute med lite PvE-ingame.
Dessvärre är fortfarande "WoW in Space" (utläses med samma röst som Pigs in Space)-känslan kvar...
http://www.massively.com/2010/07/02/finally-bioware-unveils-a-swtor-multiplayer-combat-video/

Utloggad Hardwired

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 720
  • I'm not insane! My mother had me tested...
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #34 skrivet: 2010-07-10, 00:10:40 »
Å andra sidan så tror jag att du inte kan få det annat än WoW is space. Finns bara så mycket olika varianter man kan göra innan dom börjar likna varandra.
League of Legends
EU/West: Hardwired

guest1645

  • Gäst
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #35 skrivet: 2010-07-24, 05:59:05 »
Spacecombat confirmed!!! :supporter

Inga detaljer om hur eller när eller något, men det är officiellt bekräftat! www.massively.com har en kort notis. Förhoppningsvis kommer mer snart. Comic-con håller på i två dagar till.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #36 skrivet: 2010-07-24, 11:54:50 »
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7516181.ab   Dart Wader ute på vift haha..
Dyslexi betyder svåra ord på latin

guest1645

  • Gäst
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #37 skrivet: 2010-07-24, 14:40:45 »
Citera
Space combat is an alternative gameplay experience to the primary game of storytelling, questing, and ground-based combat. In space combat, you fly your personal ship to various “hot spots” on your galaxy map. From there, you will blast your way through asteroid fields, enemy fighters, frigates, destroyers, and a variety of other obstacles that will evoke memories of some of the great Star Wars™ space battles.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #38 skrivet: 2010-10-15, 18:32:26 »
Spelet sågas rätt rejält av någon som tydligen jobbar inom EA:

http://ealouse.wordpress.com/2010/10/12/hello-world/

Citera
And Bioware? Don’t make me laugh. They’ve spent more money making the Old Republic than James Cameron spent on Avatar. Shit you not. More than $ 300 million! Can you believe that?

And you know what they’re most proud of? This is the kicker. They are most proud of the sound. No seriously. Something like a 20Gig installation, and most of it is voiceover work. That’s the best they have. The rest of the game is a joke. EA knows it and so does George Lucas,they’re panicking , and so most of Mythic has already been cannibalized to work in Austin on it because they can’t keep pushing back launch.

Utloggad Kemo

  • WoW:are
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 472
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #39 skrivet: 2010-10-16, 12:09:18 »
ja, Detta har jag haft på känn... för några månader sedan såg vi någon bakom kulisserna video och dom som prata om sitt spel där var helt lyriska över rösterna och läppsynkningarna. Jag känner att detta till hör singleplayerspelen, inte mmo. Tråkigt att det ska bli så, får hoppas dom kan rädda det och göra riktigt bra kontent plus playability. Det ska flyta det ska vara kul fast du har maxat. Det ska hela tiden finnas saker att göra annars kommer det att dö.

Jag som ser fram emot ett riktigt bra scifi mmo, det var kotor som låg högst på listan men nu är jag väldigt skeptisk.
WoW Officer Outland AK
Zachim / Kemo / Thingol

Argent Dawn
Curul / Sarakiel

/Tobias Emdebrant

Utloggad Hardwired

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 720
  • I'm not insane! My mother had me tested...
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #40 skrivet: 2010-10-16, 12:26:57 »
Jag tar det där med en rejäl skopa salt. Kommer ju från bloggen av en arg, fd anställd. Lägger inte så värst mycket vikt vid det alls.
League of Legends
EU/West: Hardwired

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #41 skrivet: 2010-10-16, 13:11:27 »
Ska bli intressant vad "Blizzards nya "Next mmo generations är, kanske blir en rymd MMO =))..

Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #42 skrivet: 2010-10-22, 10:50:47 »
Dessvärre är fortfarande "WoW in Space" (utläses med samma röst som Pigs in Space)-känslan kvar...

Ah, måste gå off-topic. Mupparna hade några riktiga höjdare. Kommer ihåg när någon slog av gravitationen i rymdskeppet så att alla blev tyngdlösa UTOM Ms Piggy som var för tung/tjock och stod kvar på golvet. hehe

Kommer ihåg dåvarande James Bond (Pierce Brosnan?) i utklädd som hummer, skjutandes väckarklockor med slangbella på sina motståndar-räkor. Ett av Q's nyaste vapen.

Och Heather Locklear i getingkostym.  :cartman :D  :cry
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #43 skrivet: 2010-10-22, 10:59:41 »
Spacecombat confirmed!!! :supporter

Jag körde STO (trots jag inte gillar trekking-myten speciellt) och där var rymdstrider något nytt och fräscht. Men eftersom det är ett MMO så blev det inte lika roligt 248:e gången. Tredimensionellt är en utmaning för det blir komplext/svårt i en annan dimension ;) jämfört med vanliga 2D MMO:s. Vissa gillade det, andra inte.

Men det räckte inte med rymdstrider för STO, det behövdes mer content och mer taktik för att skapa ett långvarigt spelnöje.

Jag kommer skaffa Old Republic, men tänker inte ha alltför höga förväntningar som kan förstöra nöjet. :)
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • Moderator
  • Spammer of the Universe
  • *****
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: The Old Republic Star wars =)
« Svar #44 skrivet: 2011-03-11, 07:27:44 »
Nu kan man tydligen skapa guilds

http://www.swtor.com/guilds

:hm
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

 

Senaste inlägg