Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server  (läst 26787 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #60 skrivet: 2012-01-12, 11:07:40 »
Baldi: Bioware vägrade ta något av mina två kort som båda ska vara öppnade för e-handel. Jag fick betala med PayPal istället. Jag startade kontot för en knapp månad sedan så jag tror inte kort-betalning är ett tillfälligt problem...


Jag får testa paypal istället då :=)

Vilka kort hade du Tiny?? jag har Nordea visa, och de ville sig inte. Men jag hade 200 kronor minus på kortet, och de kan varit därför.

Jag tycker de snålt av dem att man inte kan spela på sin gratis månad så länge.Utan man ska betala nästa månad utan ens fått testa spelet???
« Senast ändrad: 2012-01-12, 11:10:02 by baldi »
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • Moderator
  • Spammer of the Universe
  • *****
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #61 skrivet: 2012-01-12, 11:20:54 »
Handelsbanken Visa fungerar utmärkt!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest3454

  • Gäst
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #62 skrivet: 2012-01-12, 12:07:36 »
I'm only paying monthly at the moment even though the 6 month one is a fair bit cheaper.  It's about 1 month since launch and I reckon I have about 3 weeks left until I finish the game with my Sith Assassin.  Might have another go as a rogue smuggler but if that takes the same amount of time it will mean I would of completed it twice in under 3 months.  I'm hoping I can then freeze my account until some new content is released.  I heard that people do that with their WOW accounts so I was hoping bioware might do the same.

What do you all think?  Are you going to keep playing it over and over?  I've not played a game like this before so I don't really know how things like that work.

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #63 skrivet: 2012-01-12, 12:56:02 »
Umm.. You do know that when you hit 50 the game isnt over right??

You get lots of stuff to do once you hit 50, raiding is one of them.. Getting the phat lewtz is when the game really starts to be fun!

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • Moderator
  • Spammer of the Universe
  • *****
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #64 skrivet: 2012-01-12, 13:15:09 »
I will pay for 6 month and play all the time.
Start your next char on "our" server then!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest3454

  • Gäst
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #65 skrivet: 2012-01-12, 13:44:12 »
I just figured that when I hit lvl50 I'd get all the nice orange stuff I like and then max out the mods and augments.  Then once I'd one all the lvl50 quests it would be game over.  I do want to go back and finish all the planet based codex entries.  I've already got about 80% of them for each planet.

I'm wearing all orange gear atm except for bracelet and belt.  Can't get orange of those so I'm keeping an eye out for a nice pair which take augments.  I bought orange gear for Kem Vahl but even when I maxed out the lvl41 mods it still didn't compare to the standard blue gear I had him in before.  Keeping his orange stuff in my storage locker so I can upgrade it all later on and try again ^_^

I won't create a new character on Frost Claw as I will lose all my legacy points.  I will move over once they implement moving servers.  To tell the truth, I'm quite interested in moving to a RP server.  My ultimate *want* is that they allow you to move servers for free with no limit on the number of moves.  Then I can move around freely.

I'm loving this game but I am starting to miss BF3.  Think once I reach lvl50 I'll start splitting my time between the two games.  I installed B2K for BF3 but never played it!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #66 skrivet: 2012-01-12, 20:19:00 »
har hunnit till level 6 redan  :D :banana Jäkligt skoj spel! vilka dialoger  :thumb
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #67 skrivet: 2012-01-13, 19:21:57 »
Citat från: baldi link=topic=25982.msg294386#msg294386

Jag får testa paypal istället då :=)

Vilka kort hade du Tiny?? jag har Nordea visa, och de ville sig inte. Men jag hade 200 kronor minus på kortet, och de kan varit därför.

Jag tycker de snålt av dem att man inte kan spela på sin gratis månad så länge.Utan man ska betala nästa månad utan ens fått testa spelet???

Verkar som att du kommit in. Var det med PayPal?

Jag har jobbat på SEB i 17 år så du kan gissa vilket kort jag hade... Att du har -200 kr som saldo just nu ska inte spela någon roll. Jag tror att Bioware inte fått ordning på sina utländksa kortbetalningar.

Håller helt med. Snåljåpar! Man ska få spela en månad utan att regga kort.
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #68 skrivet: 2012-01-13, 23:41:21 »
Jag kör med gamecard. Det är säkerligen dyrare än kontokort, men jag betalar gärna några extra kronor för att ta bort risken att mitt kort blir h4kzat.
« Senast ändrad: 2012-01-13, 23:45:45 by Elunyx »
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #69 skrivet: 2012-01-14, 11:16:33 »
Citat från: baldi link=topic=25982.msg294386#msg294386

Jag får testa paypal istället då :=)

Vilka kort hade du Tiny?? jag har Nordea visa, och de ville sig inte. Men jag hade 200 kronor minus på kortet, och de kan varit därför.

Jag tycker de snålt av dem att man inte kan spela på sin gratis månad så länge.Utan man ska betala nästa månad utan ens fått testa spelet???

Verkar som att du kommit in. Var det med PayPal?

Jag har jobbat på SEB i 17 år så du kan gissa vilket kort jag hade... Att du har -200 kr som saldo just nu ska inte spela någon roll. Jag tror att Bioware inte fått ordning på sina utländksa kortbetalningar.

Håller helt med. Snåljåpar! Man ska få spela en månad utan att regga kort.


Nej de var för att hade minus på konto, som "Nordea stängde av min täckning på kortet. Men när jag fyllde på konto med kulor så fungerade allt perfekt =).
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad Tiny

  • V.I.P.
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 615
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #70 skrivet: 2012-01-14, 15:32:16 »
Åh tusan. Det dras ju inget från kontot den första månaden. Då lärde jag mig något nytt. :)

(När jag hade problem att ansluta mina kort så var det inget minus, det gick ändå inte.)
/Tiny  :lolright
Varning för vaktgrodan! Ett välriktat bett kan fälla en fullvuxen elefant.

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #71 skrivet: 2012-01-23, 14:26:15 »
Jag har pausat spelet för en tid framåt. Pgr sitter alldels för dålig dator. Ibland blir konstigt schack  mönster i texturerna, eller spelet bara fryser till =S. Jag tror datorn sjunger på sista versen tyvärr. Jag länge sagt att ska köpa en ny, men nu blir till att köpa en ny innan den kraschar.
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #72 skrivet: 2012-01-23, 20:21:27 »
Låter som den blir för varm, mycket damm i kylflänsarna?

Utloggad Kemo

  • WoW:are
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 472
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #73 skrivet: 2012-01-24, 01:36:11 »
Tryckluft från claes ohlsson... grejer det....
WoW Officer Outland AK
Zachim / Kemo / Thingol

Argent Dawn
Curul / Sarakiel

/Tobias Emdebrant

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Frostclaw is OGs official PvE SWTOR server
« Svar #74 skrivet: 2012-01-26, 15:09:34 »
Äntligen en tråd som inte spårar ur, utan håller sig till ämnet hela vägen! :oggubben :)

 

Senaste inlägg