Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Server transfers den 12:e  (läst 19858 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad xanrag

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 719
  • A Fallen Knight
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #45 skrivet: 2012-06-21, 16:54:19 »
Äh, Blizzard är väl synonym med MMORPG-skapare vid det här laget. ;)  :help
RIP WOW
Casual SWTOR-spelare (Imperial Agent Operative Healer EU-Frostclaw)

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #46 skrivet: 2012-06-21, 19:17:54 »
When in doubt, blame blizzard!


Skickat från mobilen...

guest3469

  • Gäst
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #47 skrivet: 2012-06-21, 19:38:43 »



//Snow

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #48 skrivet: 2012-06-25, 07:42:53 »
Jag har flyttat mina gubbar från Fistclaw nu. Finns OG-gillet där, eller skall vi försöka hitta ett annat gille att vara med i, vi som spelar?

Utloggad xanrag

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 719
  • A Fallen Knight
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #49 skrivet: 2012-06-25, 12:19:24 »
Jag är med (det lilla jag spelar, kommer alltid upp andra saker hela tiden) i ett gille med samma profil. Mogna svenskar, gärna 30+. Blivit tillräckligt många senaste månaderna för att köra operations. http://dss.forum24.se/dss.html
RIP WOW
Casual SWTOR-spelare (Imperial Agent Operative Healer EU-Frostclaw)

Utloggad Supragod

  • Old Bassplayer
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 294
    • www.myspace.com/dannysupragod
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #50 skrivet: 2012-06-25, 12:53:22 »
Jag tycker vi antingen flyttar över gillet eller så startar vi ett nytt.
Tycker vi gör samma sak på Tomb också.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #51 skrivet: 2012-06-25, 13:22:31 »
Är det lönt att ha ett eget gille, om vi är 3-6 personer som lirar mer eller mindre sporadiskt? På Tomb är vi redan med i ett swe-gille som heter Swedish Legion. Bra, trevliga killar, och jag ser ingen som helt anledning att starta nytt där.

Jag skall kolla upp DSS på PvE-servern, det låter bra. Men jag är tyvärr på väg att ruttna rejält på detta spel. PvP @ 50 är sååååå jäkla trist :(

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #52 skrivet: 2012-06-25, 15:29:03 »
JAg kommer lira vidare på min gubbe på Tombs men kommer försöka flytta över de jag har på frostclaw dit om och när man får möjlighet till detta..

Utloggad xanrag

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 719
  • A Fallen Knight
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #53 skrivet: 2012-06-25, 16:24:17 »
PvP på 50 är inte så pjåkigt tycker jag, när man väl fått lite champion/battlemaster (vilket är löjligt enkelt nu jämfört med förr).. iofs så kör jag raid-heal-spec så jag förväntar mig inte att krossa motståndet heller men jag brukar lyckas få mina medaljer och valour.. tror jag är valour rank 53 eller så nu så det har blivit en del pvp.
RIP WOW
Casual SWTOR-spelare (Imperial Agent Operative Healer EU-Frostclaw)

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #54 skrivet: 2012-06-25, 18:13:26 »
Som melee dps är det inget vidare, kan jag säga. Trots 4-5 BM delar är jag lika tålig som en våt tidning... Jag verkar också ha en fantastisk förmåga att dra till mig losers, för efter att ha dingat 50 har min win/lose ratio gått från 50/50 till ca 10/90. Det är helt sjukt men varje match hamnar jag på den sidan som blir tokfarmad :(


Skickat från mobilen...

Utloggad Supragod

  • Old Bassplayer
  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 294
    • www.myspace.com/dannysupragod
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #55 skrivet: 2012-06-27, 11:17:54 »
Som melee dps är det inget vidare, kan jag säga. Trots 4-5 BM delar är jag lika tålig som en våt tidning... Jag verkar också ha en fantastisk förmåga att dra till mig losers, för efter att ha dingat 50 har min win/lose ratio gått från 50/50 till ca 10/90. Det är helt sjukt men varje match hamnar jag på den sidan som blir tokfarmad :(


Skickat från mobilen...

Jag har full BM gear och jag upplever det inte som att man går ner jättelätt i PvP. Kör ju också Melee DPS dock som Marauder och med lite heals från snälla lagkamrater kan man dunka ut rätt rejält med skada utan att gå ner. Det är väl iofs lite annorlunda som Jugg kan jag tro.

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Server transfers den 12:e
« Svar #56 skrivet: 2012-06-28, 20:08:51 »
Som melee dps är det inget vidare, kan jag säga. Trots 4-5 BM delar är jag lika tålig som en våt tidning... Jag verkar också ha en fantastisk förmåga att dra till mig losers, för efter att ha dingat 50 har min win/lose ratio gått från 50/50 till ca 10/90. Det är helt sjukt men varje match hamnar jag på den sidan som blir tokfarmad :(


Skickat från mobilen...

Jag har full BM gear och jag upplever det inte som att man går ner jättelätt i PvP. Kör ju också Melee DPS dock som Marauder och med lite heals från snälla lagkamrater kan man dunka ut rätt rejält med skada utan att gå ner. Det är väl iofs lite annorlunda som Jugg kan jag tro.
Jag är Assasin... Och som sagt, fan vet hur det går till, eller varför, men jag tycks möte premades med spelare som har Warhero 90% av alla WZ:s jag köar upp, och resten av folket i mitt lag är nydingade 50:s med (i bästa fall) recruit.

Det blir :Camper och gank-fest de Luxe varje gång, och jag är sjukt trött på det.

 

Senaste inlägg