Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja, nu har YTTERLIGARE en arbetsdag gått och status på ordern har inte ändrats. I morgon bitti kommer jag ringa deras kundtjänst, kräva en förklaring, kräva att de skickar, på DERAS bekostnad, ordern omedelbart med hemleverans före 12.00 följande dag samt att de krediterar mig den fraktkostnad jag redan betalt.Jag lade ordern i tisdags kväll förra veckan, enligt webbutiken var det en lagervara, jag fick orderbekräftelse i onsdags och leveransbekräftelse i torsdags (vilket i sig är en fördröjning jag inte förstår mig på), sedan dess har inte ett dugg hänt. Jag har skickat TVÅ meddelanden till dem med först önskan och sedan krav på förklaringar om vad som pågår och sent i fredags fick jag samma goddag yxskaft-svar på båda två. Jag svarade på ett av de meddelandena för att få ett förtydligande, men det har jag inte fått.Jag är ledsen, men det finns bara en sak att säga om detta. URKASST!! Jag kommer INTE rekommendera NÅGON att handla på Datorbutiken i fortsättningen...