Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Grattis Cartman  (läst 3781 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
Grattis Cartman
« skrivet: 2007-11-22, 09:00:33 »
...Som dingade lvl 30 igår. :supporter

Jag var trött, men det gick rätt bra ändå trots en stor och elak pippifågel som ville oss illa. Nu har du bara 50 levlar kvar! :)

guest3

  • Gäst
SV: Grattis Cartman
« Svar #1 skrivet: 2007-11-22, 11:38:18 »
:lolabove Ja, det var en elak, elak fågel. Men efter all väntan fick vi ju chansen att samordna attacken lite bättre. Jag är oftast inte så mycket för powerlevlande eftersom jag prioriterar nöje före resultat, men eftersom du påpekade att ni behöver en healer så är det väl bäst att jag ser till att bistå med den önskan.

Vill gärna ge Hr. Ceder en näsknäppa, för jag hade faktiskt roligare i "down below" än i thundering steppes. :tease

guest1566

  • Gäst
SV: Grattis Cartman
« Svar #2 skrivet: 2007-11-22, 11:41:50 »
yay grattis.. riktigt bra gjort.  :clap hoppas du nu bar ainte har får smak för fjädrar nu och bara vill döda dom..

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Grattis Cartman
« Svar #3 skrivet: 2007-11-22, 14:40:09 »
:lolabove Ja, det var en elak, elak fågel. Men efter all väntan fick vi ju chansen att samordna attacken lite bättre. Jag är oftast inte så mycket för powerlevlande eftersom jag prioriterar nöje före resultat, men eftersom du påpekade att ni behöver en healer så är det väl bäst att jag ser till att bistå med den önskan.

Vill gärna ge Hr. Ceder en näsknäppa, för jag hade faktiskt roligare i "down below" än i thundering steppes. :tease

Jamen, Down Below ÄR kul.
Jag uppskattar verkligen en hederlig "dungeon crawl" med extra allt. :) Jag tror inte heller att du kommer att behöva vara orolig för powerlevlande - Igår körde vi fokserat, inte optimerat, men säg till, så drar vi ner tempot ytterligare. Viktigast är att det är kul.

Sen kan jag tillägga att enligt mitt tycke är Antonica och Thundering Steppes de tråkigaste zonerna i hela EQ2. Nästa gång ska vi köra Ruins of Varsoon där det finns många quests och en mini-instans att köra. vad säger hr. Ceder? -Ska vi anordna en mer planerad kväll för RoV på Eternals hemsida?

guest3

  • Gäst
SV: Grattis Cartman
« Svar #4 skrivet: 2007-11-22, 14:50:44 »
Fram för roliga spelkvällar!

ps. Jag kommer ha bättre förutsättningar att spela framöver eftersom frun kommer vara hemma med havandeskapspenning. Då kan hon sköta sonen och det blir mindre hämtningar och matlagningar för mig. :)

Utloggad Ceder

  • Moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
SV: Grattis Cartman
« Svar #5 skrivet: 2007-11-22, 15:43:21 »
Nästa gång ska vi köra Ruins of Varsoon där det finns många quests och en mini-instans att köra. vad säger hr. Ceder? -Ska vi anordna en mer planerad kväll för RoV på Eternals hemsida?

Det låter som en bra idé. Jag ska börja läsa på om lite quests så kan vi slå våra kloka huvuden ihop ikväll... :thumb

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • Moderator
  • Guru of spam
  • *****
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Grattis Cartman
« Svar #6 skrivet: 2007-11-22, 17:25:53 »
@Lernamá

Vi dödar bara riktigt elaka pippifåglar och vi frågar alltid  om de är killar först. :)

Resten sjunger vi kortversionen av hönan Agda för: "Jag ska be att få ställa upp, men jag vill se dig naken då."

:lolabove

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Grattis Cartman
« Svar #7 skrivet: 2007-11-22, 19:04:08 »
...Som dingade lvl 30 igår. :supporter

Jag var trött, men det gick rätt bra ändå trots en stor och elak pippifågel som ville oss illa. Nu har du bara 50 levlar kvar! :)

Meh!

Va äre för j-a bebisspel ni spelar? Redan lvl 30?!?






;)

guest3

  • Gäst
SV: Grattis Cartman
« Svar #8 skrivet: 2007-11-22, 20:50:25 »
:baby = :cartman

 

Senaste inlägg