Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Rammstein - pussy!  (läst 8069 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Rammstein - pussy!
« Svar #30 skrivet: 2009-10-04, 15:23:37 »
 :lolabove :lolabove :lolabove

Underbar HUMOR Brynja!!!!  :kiss

DD :banana


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Rammstein - pussy!
« Svar #31 skrivet: 2009-10-04, 16:16:18 »
:lolabove :lolabove :lolabove

Underbar HUMOR Brynja!!!!  :kiss

DD :banana

Aww, den  :kiss värmde nu när Jens är sjukis och jag inte vill pussa honom. Bra att jag får det av någon  :thumb
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

guest2209

  • Gäst
SV: Rammstein - pussy!
« Svar #32 skrivet: 2009-10-05, 23:47:10 »
@Brynja,
 :thumb  :lolabove

@DD,
Dom är bara så bra!

---

Finns så många gamla godingar men ska posta två som jag tycker är kul, en som damsugits rent från nätet och går bara inte att hitta längre, men ramlade på en av de sista fungerande länkarna.

Geroge Carlin (numera fd) en av mina favorit standupare (gillar standup mycket) håller här ett tal för pressklubben i USA, talet är 57 minuter långt och tyvärr har jag inte hittat hela ännu men just detta segment är så sant som det är sagt och universiellt IMO.
Tycker ni detta är kul så spara klippet för ni kommer ha svårt att hitta det fungerande igen, finns mycket annat men inte detta, (spelbart)
George Carlin,
http://www.youtube.com/watch?v=SKftRlzh2RM

Samt denna,
http://www.youtube.com/watch?v=VULDc_AbUp0

-cb99

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

guest2209

  • Gäst
SV: Rammstein - pussy!
« Svar #34 skrivet: 2009-10-19, 16:27:15 »
@Brynja,
Rätt roliga kommentarer.
Moral i ett nötskal, krig blod och död på TV i film, spel och nyheter osv går fint, men sex och naket och eventuellt något porrigt vilket oftast är något positivt och trevligt då är det uj uj och Luther för hela slanten lite? sjukt.

Om jag ser till mig själv kan jag bara konstatera hur "hjärntvättad" man blivit under sin uppväxt/liv i förhållandet till detta, tror kanske att många av er barnföräldrar känner igen sig själva hur man reagerar inför barnen beroende på vad som visas på TV'n lite hederlig ömhet/sex kontra våld och elände, det senare känns inte pinsamt medan det första ofta däremot ofta föranleder ett snabbt kanalbyte :)

-cb99

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Rammstein - pussy!
« Svar #35 skrivet: 2009-10-19, 17:38:29 »
Känns lite som om de krattar när det blåser. Vist, boxen kommer inte säljas bland de andra filmerna/musiken, men porrbutiker kommer köpa in dem och säkerligen tjäna på det och locka in nya kunder i butiken.
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Rammstein - pussy!
« Svar #36 skrivet: 2009-10-19, 18:56:15 »
Lirade sent, och TV var på med sovande fruga i soffan...
Dom visade "Mammas pojkar" eller vad det heter...... :puke

På TV visar dom 4 killar MED mammor, som ska...ehhh..."Dejta" sig igenom alla dessa tjejer, och det är...ehhh...NORMALT?

Mammorna går runt och frågar om dessa tjejer är oskulder (ligger ner och skrattar på golvet), och tjejern ställer villigt upp och posar framför kameran, och bjuder ut sig så gott det går....

Tjejerna får BETALT för detta...och det är....helt ok? (När man betalar för den typen av tjänster...tror jag det kallas....ehhh....koppleri??) - MEN på TV är det ok!!!

Så att dom dunkar på varandra i musikvideor...jag det är rena fröjde jämfört med hur megakorkat fruntiummer beter sig på TV! (och dom kallar sig förtryckta!!!??)

DD



Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

guest253

  • Gäst
SV: Rammstein - pussy!
« Svar #37 skrivet: 2009-10-19, 23:37:45 »
:stupid

...Jag blev faktiskt UPPRINGD och tillfrågad om jag ville vara med i "Mammas Pojkar"! De hade mig i något gammalt castingregister. Men jag tackade nej. Det var nog tur det. Inte för att jag hade brytt mig särdeles, men jag vill inte utsätta min mor för den vinkling som skulle ske.

Btw, jag läste också om den där dildoboxen. Trot eller ej, men jag hade LÄTT velat ha den! Askul ju! Och den som går på snacket om att det är deras egna dasar ska nog titta närmare på "avgjutningarna"... SÅÅÅ Rammstein, rakt igenom! Helt underbart ironiskt! :rotflmao

 

Senaste inlägg