Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: GW2-tråden!  (läst 277772 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #690 skrivet: 2012-04-25, 11:59:12 »
 :stupid

Även om jag skaffade en CE, den dyra varianten med en stor metallåda och staty som kommer samla damm.

Lite osäker på varför man blir lurad om man förköper gentemot köper efter release, tror det finns tillräckligt med info ute som säger att det kommer vara värt 450 kronor i alla fall? :hm

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #691 skrivet: 2012-04-25, 21:23:53 »
Om man undrat, så ja. gw2.exe -image fungerar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

guest590

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #692 skrivet: 2012-04-25, 23:25:47 »
Yay för "-image"  :thumb

Gör det lite lättare att ladda ner för oss två!

Sen lite humor, pandan har lite problem, anet har fått för sig att skicka alla mail på franska till henne....  :cartman

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #693 skrivet: 2012-04-26, 05:23:43 »
Det hade jag dragit till supporten så hon inte slängs in fel senare. Det är deras "automatic localization".


Sent from my iPhone using Tapatalk

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #694 skrivet: 2012-04-26, 21:17:33 »
Detta kan nog vara till någons tycke. Gamebreaker spenderar totalt 2 timmar med att besvara tittarnas PvP-frågor!

MikeB är gammal WoWare och van PvP-are (den som ansågs klara sig bäst bland press-folket under första press-betan) och Scott är tvivlaren som blev frälst efter andra press-betan.
Del 1:
http://www.gamebreaker.tv/mmorpg/your-questions-answered/
Del 2:
http://www.gamebreaker.tv/mmorpg/dominating/

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #695 skrivet: 2012-04-27, 06:38:33 »
Just nu går det inte att köpa digitala utgåvor i Nord Amerika eftersom de tagit slut (!).
För den som, liksom jag, undrar hur något icke-fysiskt inte kan existera så beror detta på att det inte resurser att kunna hantera ytterligare spelare.

De arbetar dock på att hinna få till mer plats så folk kan uppleva en del av betahelgen i alla fall.

Nej, jag har ingen aning om hur det ser ut med de Europeiska utgåvorna, hur mycket som finns kvar och liknande.

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: GW2-tråden!
« Svar #696 skrivet: 2012-04-27, 11:30:02 »
Jag och Crimmy är på väg söderöver i eftermiddag för att hälsa på Baal och Hajpojken och pytte-Jora. Vi räknar med att vara framme i Högdalen innan betan drar igång, men givet att vi inte kommer att ha fyra datorer att tillgå så lär vi alternera på det/de konton som kommer igång under betan. :)

Så vi ses på ts och i den coolaste världen, och vi kan ju absolut tänka oss att träffa lite folk IRL också - hint hint - om de bara kan slita sig från skärmen.  :cheers

Vi blir kvar i hufvudstaden tills på onsdag förmiddag. :)

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #697 skrivet: 2012-04-30, 07:03:03 »
Avslutningen på helgens beta-event är kl 08:00 o Wayfarer Foothills (norn-området).

Utloggad Ady

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 345
SV: GW2-tråden!
« Svar #698 skrivet: 2012-04-30, 09:21:18 »
Var det ett bra avslut?

Jag är helnöjd med Betan iaf, klart att det finns mindre bra saker men jag har goda förhoppningar. Tråkigt bara att det känns som man har bråttom då det tar slut så snabbt.

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: GW2-tråden!
« Svar #699 skrivet: 2012-04-30, 09:22:35 »
Spelbutiken skriver detta på sitt ex av GW2.
"Den här produkten kommer att finnas i vårt lager tisdagen den 31 juli 2012"

Av ren lathet har jag inte läst forum etc..är det den officiella release datumen?
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #700 skrivet: 2012-04-30, 10:25:03 »
Spelbutiken skriver detta på sitt ex av GW2.
"Den här produkten kommer att finnas i vårt lager tisdagen den 31 juli 2012"
Av ren lathet har jag inte läst forum etc..är det den officiella release datumen?
Finns inget release-datum. Och de har nog en hel del att pyssla med efter denna helgen. Hittade dock mest grafik-buggar, och inget som jag inte sett i andra spel efter release. Spiderpig är en favorit (min gris-pet stod på sidan av ett berg ett tag).

Dock ser jag gärna att de fixar till så man i alla fall hamnar på samma overflow-server när man är i team. Överhuvudtaget så verkade overflow-systemet lite ur spel eftersom man kunde tvinga sig in i ett område, men stod man i kö tog det ibland flera timmar.
De får även se över spawn-rate på fiender, ibland blev det löjligt, något jag, Panda och Ady upptäckte i en pirat-grotta och jag och Panda upptäckte i en grotta med ooze efter ett litet jumping-pussel. Tror dock detta var en effekt av att det är beta och att alla ska hinna ha ihjäl något.

Var det ett bra avslut?
Det var riktigt kul! Som någon sa, bästa finaleventet de haft såhär långt. :D
Och jag kommer aldrig lite på en tvättbjörn igen. Man går där längs en väg, plötsligt hör man en tvättbjörn skrika till bakom ett träd och man står som i en scen från "Fåglarna" (tvättbjörnarna hade ranger-skillen "Hunter's call").

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #701 skrivet: 2012-04-30, 23:37:27 »
So... This exists.
Jag missade denna i charr-området:
http://www.youtube.com/watch?v=IGpMghmzu38&feature=youtube_gdata_player


Sent from my iPhone using Tapatalk

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #702 skrivet: 2012-05-01, 10:09:43 »
En video av fighten mot den legendariska kaninen under avslutningen:
http://www.youtube.com/watch?v=uoKhvPFb4tM

Vanligtvis är bossarna lite lättare att se, då de är i alla fall av norn-höjd.
Andra är desto enklare att se, jag glömde ta en screenshot, men stod ett antal kullar bort när jag såg Shadow Behemoth torna upp sig över träden i träsket.
Dock var jag så långt bort att jag bara såg toppen av honom. Såhär ser han ut i närbild:
http://www.youtube.com/watch?v=kFKFqzRhXKs

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: GW2-tråden!
« Svar #703 skrivet: 2012-05-02, 08:02:38 »
En video av fighten mot den legendariska kaninen under avslutningen:
http://www.youtube.com/watch?v=uoKhvPFb4tM

Precis så där var det; som en stor majkase av folk och skilleffekter. :)


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

guest1645

  • Gäst
SV: GW2-tråden!
« Svar #704 skrivet: 2012-05-02, 12:49:22 »

 

Senaste inlägg