Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: En onykter älg...  (läst 1733 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
En onykter älg...
« skrivet: 2008-11-02, 03:46:53 »
Åter igen så sitter det en älg i dm mörka förortsskogarna till stockholm och funderar... på vad vet han inte än men det kommer nog... antagligen #varför tog jag den sista rom o colan?" men gjort e gjort och nu sitter man här och lyssnar på en av vlärdens bästa låtar... Vlärden... har dom landningsplats där?

Vi har fått en ny ledning, vilket jag tycjer är lysande. DD luktar curry ändå... Skämt å sidå så anser jag iaf att DD har gjort ett lysande jobb med klanen och det han är en förvånadsvärt trevlig prick för att vara boråsare.

Men jag har förtroende för den ledningen som röstats fram av oss medlemmar, och om man inte har röstat så kan man inte klaga på ledningen heller. Har det blivit en av dom sm man inte röstat på så får man stå ut med det oxo. Nu har vi en glad skåning som leder oss, och har vi tur så kanske det dyker upp en översättnigs modul på foprumet så vi förstår  vad KL meddelar oss. hoppas alla meddelanden blir på redig svår skånska, så alla kan säga VA?

Åren som gått anser iaf jag har flytit på utan större problem och jag har inga tvivel att kommande åren kommeer flyta på i samma takt och anda. jag vill ah ett stort klistermärke med OG - loggan som jag kan sätta på motorhuven på min haschraket.

Nu ska jag sova och ja... älgar sover oxo...vet inte om det är stående men det känns som ett bra alternativ just nu... hoppas ni mår bra så ses vi kanske en sväng imorrn.

/ Kram från en älg som r hårig.


guest355

  • Gäst
SV: En onykter älg...
« Svar #1 skrivet: 2008-11-02, 03:51:16 »
 :thumb

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: En onykter älg...
« Svar #2 skrivet: 2008-11-02, 10:27:15 »
 :banana Rock´n´roll !

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: En onykter älg...
« Svar #3 skrivet: 2008-11-02, 10:55:47 »
 :D
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

guest253

  • Gäst
SV: En onykter älg...
« Svar #4 skrivet: 2008-11-04, 00:02:10 »
Jag ser bara mer och mer fram emot LooseMoose's poster när han är i detta tillståndet. :love

 

Senaste inlägg