Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Cod4 Eller Cod5 ?? eller cod6 ?  (läst 6334 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad <=KB=>Merlin

  • FPS Gamer
  • V.I.P.
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 592
    • Harvey Wallbanger
SV: Cod4 Eller Cod5 ?? eller cod6 ?
« Svar #15 skrivet: 2009-08-25, 23:51:58 »
Ash, jag som har matcher i morgon... Brukar ni lira på onsdagar eller?  :supporter

.......................Anál nathrach, orth’ bháis’s bethad, do chél dénmha.......................


Utloggad Tahlanos

  • Gameoholic
  • =[OG]=Medlem
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 698
  • mmm.....
    • OG
SV: Cod4 Eller Cod5 ?? eller cod6 ?
« Svar #16 skrivet: 2009-08-26, 07:41:02 »
Japp, COD5 är ett steg i HELT fel riktning av flera olika orsaker, bland annat att gå tillbaka till WW2 med usla vapen med mera, g hellre Tiger Woods PGA Tour 08... ;)

Säg som det är du kan inte sikta och behöver nya vapen som sprejar ut en miljon kulor och hoppas på att en kula träffar :tease

Tja.. vi tycker lite olika.. WW2 har funnits i världen också så det är kul på sitt sätt och att jag gillade "Day of Defeat" mer än CS förklarar varför jag gillar CoD5 framför 4:an (bl.a därför)
AVAST CLEARED !

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: Cod4 Eller Cod5 ?? eller cod6 ?
« Svar #17 skrivet: 2009-08-26, 09:36:05 »
har ni bestämda spel dagar ?? Jag är ju med i en till spel organisation som heter

30+ownit och dom faktiskt väldigt likt OG, på många sett! Många trevliga spelare, och alla svenskar, eller finns normän och danskar också =)..Även om dom bara spelar CS, & Cod4, så har mycket kul tillsammans ändå.. De kanske finns någon i OG som är ifrån 30+ownit vem vet??

De jag  tänkte om vi blir för få som lirar så kanske man snacka med dom, för dom har egen server och dom stort trevligt gäng, som skulle nog inte tacka nej till flera trevlig själar  :thumb
Dyslexi betyder svåra ord på latin

 

Senaste inlägg