Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Extrakväll för Guild Wars  (läst 2095 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
Extrakväll för Guild Wars
« skrivet: 2010-12-07, 21:19:48 »
Det har funnits en liten diskussion om att införa en extra GW kväll för att vi ska få fyllt fler HoM's och kunna köra mer hardmode missions och dungor.

Sätt en röst på en kväll då du vill/kan så ser vi sedan vad som sker. Själv ser jag gärna att vi sätter in en extra kväll, dels är det lättare att planera in, men det är även större chans att man får sällskap om man hoppar in en planerad dag.

guest1645

  • Gäst
SV: Extrakväll för Guild Wars
« Svar #1 skrivet: 2010-12-08, 12:02:09 »
En tanke som slog mig i morse, man kanske inte ska ha en speciell kväll, utan snarare dela upp att vissa kvällar gör man en sak, andra en annan?
Dungor på måndag.
Missions på tisdag.
Vanquish på onsdag. Osv. Bara en fundering, ser gärna svar på det. :)

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Extrakväll för Guild Wars
« Svar #2 skrivet: 2010-12-08, 18:51:48 »
Jag har ingen särskild önskan om att göra vissa saker vid vissa tidpunkter, men det kanske är bra ur en organisatorisk synpunkt? Man kan ju sätta upp det som en tumregel och hålla "lagom hårt" i den.

Är väl egentigen inte superhet på en extra schemalagd spelkväll heller, men ser inget fel i det. :)

Att jag verkar lite loj beror nog på att jag redan har så många titlar och HoM-poäng som jag tycker mig förtjäna, och jag kommer att nå 30 pts utan att egentligen anstränga mig. :)


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Extrakväll för Guild Wars
« Svar #3 skrivet: 2010-12-08, 22:13:24 »
Jag är lite som Crimmy - jag jagar inte aktivt några poäng i HoM. Det är klart att jag inte säger nej till dem och att det därför är trevligt om saker sammanfaller, men det är verkligen inte något jag brinner för eller orkar ha som projekt i sig. Jag spelar främst för er skull. :)

Personligen kan jag omöjligt vika en kväll till för spel - jag har ju haft svårt nog att få till måndagsspelandet på slutet... :( Och eftersom jag inte vill känna att jag sviker när jag inte kan, väljer jag hellre att ställa mig utanför detta eminenta initiativ. Självklart innebär det också att om det som planeras på en måndag är avhängigt vad ni gjorde på den andra speldagen så ska ni självklart köra vidare på det. Jag får skylla mig själv och göra något annat. ;) Kör hårt alla som vill och kan! :)

Då inget av svarsalternativen speglar mina önskningar och åsikter i frågan har jag heller inte röstat. ;)

guest1645

  • Gäst
SV: Extrakväll för Guild Wars
« Svar #4 skrivet: 2010-12-09, 08:59:20 »
Det är helt ok att inte komma in på extrakvällen. :)
Orsaken är främst att sätta in en fast tid för att öka chansen att det är folk inne. Jag är också så gott som färdig, behöver pengar och Sorrows Furnace, saker jag kan göra själv om jag måste, men det är roligare när man är fler.
Sen vill jag gärna göra klart fler saker bara för att jag är lite av en titelhamster. Är nivå 7 på tre av EoTN titlarna och nivå 9 på asura. Har 38000 sunspear points och 18000 lightrbringer. Så en kväll då man kan göra sånt som inte är riktigt highend hade varit bra.  :pistols Sorrows Furnace!

guest1645

  • Gäst
SV: Extrakväll för Guild Wars
« Svar #5 skrivet: 2011-01-09, 11:12:58 »
I egenskap av totalt oemotsagd i frågan, torsdagar kl 20 blir det dungekrossande. :)

 

Senaste inlägg