Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: OG:t Tussilago  (läst 5723 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3469

  • Gäst
SV: OG:t Tussilago
« Svar #15 skrivet: 2013-11-15, 10:13:01 »
Sweet!   :banana
Välkommen   :thumb

//Snow

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
SV: OG:t Tussilago
« Svar #16 skrivet: 2013-11-15, 14:28:06 »
Tackar!

Efter att DONald tjatat om att han var det enda miffot i OG så kände jag mig tvungen att ansöka mest för mångfaldens skull. En kort presentation om mig själv: jag är 25 år ung och jobbar som polis i Stockholm. Jag bor inte långt ifrån DONald, mest för att någon måste finnas i närheten då hans rollator måste smörjas eller vuxenblöjor inhandlas.

På fritiden så är det kniva JRT och panga på gamla gubbar som gäller, helst i BF4 även om jag också gärna testar många andra spel. Grafisk design i både 2D och 3D är ett stort intresse samt att knåpa ihop hemsidor. Jag har varit väldigt aktiv inom amerikansk fotboll och har förhoppningen om att göra comeback inom det men varje ny game-release verkar stjäla ganska mycket tid och lockar just nu mer ;). Att ha mycket datorproblem verkar också vara ett av mina fritidsintressen med tanke på hur ofta jag bett om hjälp i Support-avdelningen på forumet.

Jag ser fram emot fler roliga kvällar på TS med er alla! :)  :pistols

PS. Jag avslutar med ett litet råd. Om DONald någonsin tipsar om att han kan fixa ett jobb åt en och personen man ska kontakta för jobbet heter "Ann Ahl" så gör man bäst i att inte lyssna på DONald. Man bör absolut inte ringa numret DONald gett en och ihärdigt fråga om denne "Ann Ahl".
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: OG:t Tussilago
« Svar #17 skrivet: 2013-11-15, 15:00:41 »
 :rotflmao :rotflmao :rotflmao :rotflmao :rotflmao



Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad DONald

  • Old Lucky Luciano
  • =[OG]=Medlem
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 115
  • Salvatore "Lucky" Luciano
    • The Five Families
SV: OG:t Tussilago
« Svar #18 skrivet: 2013-11-15, 15:16:07 »
:innocent

Till saken hör att det faktiskt var den 1:a April också, men ändå gick han på det. Det säger ju en del om nivån menar jag....  :tease


« Senast ändrad: 2013-11-15, 19:52:51 by DONald »
"I'll make him an offer he can't refuse." Vito Corleone
(copyright Ruskprick)

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: OG:t Tussilago
« Svar #19 skrivet: 2013-11-15, 17:32:04 »
 :lolabove

Utloggad Horror

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 599
SV: OG:t Tussilago
« Svar #20 skrivet: 2013-11-15, 19:53:11 »
Tackar!

Efter att DONald tjatat om att han var det enda miffot i OG så kände jag mig tvungen att ansöka mest för mångfaldens skull. En kort presentation om mig själv: jag är 25 år ung och jobbar som polis i Stockholm. Jag bor inte långt ifrån DONald, mest för att någon måste finnas i närheten då hans rollator måste smörjas eller vuxenblöjor inhandlas.

På fritiden så är det kniva JRT och panga på gamla gubbar som gäller, helst i BF4 även om jag också gärna testar många andra spel. Grafisk design i både 2D och 3D är ett stort intresse samt att knåpa ihop hemsidor. Jag har varit väldigt aktiv inom amerikansk fotboll och har förhoppningen om att göra comeback inom det men varje ny game-release verkar stjäla ganska mycket tid och lockar just nu mer ;). Att ha mycket datorproblem verkar också vara ett av mina fritidsintressen med tanke på hur ofta jag bett om hjälp i Support-avdelningen på forumet.

Jag ser fram emot fler roliga kvällar på TS med er alla! :)  :pistols

PS. Jag avslutar med ett litet råd. Om DONald någonsin tipsar om att han kan fixa ett jobb åt en och personen man ska kontakta för jobbet heter "Ann Ahl" så gör man bäst i att inte lyssna på DONald. Man bör absolut inte ringa numret DONald gett en och ihärdigt fråga om denne "Ann Ahl".

Alltså är det dig man ska fråga om torrents!? Bra, då vet jag det :D

Utloggad Baldi

  • Old McDonald
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 680
SV: OG:t Tussilago
« Svar #21 skrivet: 2013-11-15, 21:06:13 »
Tackar!

Efter att DONald tjatat om att han var det enda miffot i OG så kände jag mig tvungen att ansöka mest för mångfaldens skull. En kort presentation om mig själv: jag är 25 år ung och jobbar som polis i Stockholm. Jag bor inte långt ifrån DONald, mest för att någon måste finnas i närheten då hans rollator måste smörjas eller vuxenblöjor inhandlas.

På fritiden så är det kniva JRT och panga på gamla gubbar som gäller, helst i BF4 även om jag också gärna testar många andra spel. Grafisk design i både 2D och 3D är ett stort intresse samt att knåpa ihop hemsidor. Jag har varit väldigt aktiv inom amerikansk fotboll och har förhoppningen om att göra comeback inom det men varje ny game-release verkar stjäla ganska mycket tid och lockar just nu mer ;). Att ha mycket datorproblem verkar också vara ett av mina fritidsintressen med tanke på hur ofta jag bett om hjälp i Support-avdelningen på forumet.

Jag ser fram emot fler roliga kvällar på TS med er alla! :)  :pistols

PS. Jag avslutar med ett litet råd. Om DONald någonsin tipsar om att han kan fixa ett jobb åt en och personen man ska kontakta för jobbet heter "Ann Ahl" så gör man bäst i att inte lyssna på DONald. Man bör absolut inte ringa numret DONald gett en och ihärdigt fråga om denne "Ann Ahl".

Alltså är det dig man ska fråga om torrents!? Bra, då vet jag det :D

Han är inte den ända blåljus i OG! vi har par st  :thumb :cartman
Dyslexi betyder svåra ord på latin

Utloggad vandromedon

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 596
  • WoW for the world
SV: OG:t Tussilago
« Svar #22 skrivet: 2013-11-15, 21:31:37 »
V ommen


Skickat me nån smaurt fån me nån app!!
Casual gamer

Utloggad SuperTed

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 899
SV: OG:t Tussilago
« Svar #23 skrivet: 2013-11-16, 03:35:02 »
Galet han får på tok för många kills, jag måste juh ta ner benen från pianot för att hålla jämna steg.


Välkommen BTW  :banana :banana :banana :banana
[/quote

-Precis! Jag fick ju beställa en såndäringa hi-flo'ventil till syrgasregulatorn från Amerikat.

-Å' ung är han visst med! Har du hört på maken till fräckhet?!

Det är bergis Donaldo som har kört Mr. Miyagi på han för att han ska va så ettrigt jobbig. :D För smart verkar han ju inte va', pöjken. -Jo hej du, Ann Ahl my ass liksom.
« Senast ändrad: 2013-11-16, 03:45:19 by SuperTed »

 

Senaste inlägg