Forum > Old Gents Society

ZaNt0s är OG:t sedan 2014

(1/3) > >>

Picard:
Hej hej Herr ZaNt0s hjar varit OGt sedan 2014 och nu den senastre tiden har jag spelat en del med honom och jag tycker han passar ypperligt in i OG och Våra Regler.

Så nu hoppas jag att ni låter honom Komma in i OG värmen Hälsningar Picard :).

ZaNt0s:
 :goodposting

Horror:
GG

KleggKaka:
Nu bor jag o Zantos på samma ort och vet ju att han flyttat och bytt jobb under den här tiden, vilket resulterade att han var lite inaktiv med spelandet ett tag. Dessutom har han inte varit på något LAN, vilket jag kan tänka mig är något som måste göras då vi "alla" får träffa honom IRL.

Så Zantos får nog masa sig iväg på något LAN innan han är mogen att bli fullvärdig medlem.

Det är vad jag gissar på.

ZaNt0s:

--- Citat från: KleggKaka skrivet 2017-04-08, 22:42:15 ---Dessutom har han inte varit på något LAN, vilket jag kan tänka mig är något som måste göras då vi "alla" får träffa honom IRL.

Så Zantos får nog masa sig iväg på något LAN innan han är mogen att bli fullvärdig medlem.

Det är vad jag gissar på.

--- Slut citat ---

Något som måste ske innan ? Har flaggat lite för att nästa Sandviken LAN kan bli aktuellt. Har sällan möjlighet att kunna åka iväg och vara borta någon längre stund, men om ett LAN krävs så blir det Sandviken. Men hoppas väl att det ska kunna ses lite mellan fingrarna där denna gång, är er trogen ändå :P Men klart att ni får se min nuna någon gång :D

Edit: 1 månad senare - :(

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion