Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: GW1 - Nyheter och patchar  (läst 69044 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1645

  • Gäst
SV: Nyheter och patchar
« Svar #270 skrivet: 2012-01-06, 01:50:58 »
Jag säger bara :gert
Äntligen har i alla fall Anet förstått hur svårt vi elar har det i hard mode och hur utsatta vi varit.
Senaste uppdateringen innehåller en massa ele-kärlek med ändrade funktioner, sänkning av viss Exhaustion samt sänkning av HM fienders armor mot en höjning av deras HP. I approve!


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=55.641380,13.732845
Sent from my iPhone using Tapatalk

guest1645

  • Gäst
SV: Nyheter och patchar
« Svar #271 skrivet: 2012-01-06, 10:40:58 »
Den snygga texten här:
http://guildwars.com/gameplay/developer_updates/january_2012_skill_balances.php

Den matiga texten här:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Game_updates:January_2012



Citera
Hard Mode
Reduced the armor level for Hard Mode enemies.
Raised the maximum Health of Hard Mode enemies.
Exhaustion
The amount of Exhaustion caused by a skill is now represented numerically next to a gray dot with a downward arrow.

I uppdateringen så nerfades rittarna lite dock. Signet of Spirits har fått sänkt skadeverkan t.ex.
Citera
Ancestor's Rage: lightning damage from this skill no longer ignores armor.
Ancestor's Rage (PvP): increased damage to 1...41; lightning damage from this skill no longer ignores armor.
Cruel was Daoshen: reduced damage to 15...85.
Destructive was Glaive: reduced damage to 15...85.
Destructive was Glaive (PvP): reduced damage to 15...85.
Signet of Spirits: reduced spirit damage to 5...20.
Spirit Rift: reduced damage to 25...125.

Jag tänker inte lägga upp allt som hänt elementalisterna. ;)

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Nyheter och patchar
« Svar #272 skrivet: 2012-01-06, 22:04:08 »
Det ser ut som om elarna på det hela har fått en liten output-boost över hela registret, med minskad cooldown och exhaustion på många skills. Dock så är det ganska få av de skills jag ofta använder som berörs (Glyph of Energy har fått en makeover iofs). Har en känsla av att vi som inte spelar ele så ofta inte kommer märka så stor skillnad. :)


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

 

Senaste inlägg