Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Veckans äventyr fortsättning...  (läst 2003 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ceder

  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 808
  • Ninjalooter
    • http://www.vet.inte.nån.nu
Veckans äventyr fortsättning...
« skrivet: 2005-12-01, 11:29:03 »
http://oldgents.com/forum/viewtopic.php?p=99319#99319

Ville inte kladda ner veckans äventyrs tråden....

Tycker att en del av det Deadhead säger stämmer... Nu vet jag ju inte vad som hände efter jag blev bortryckt från burken av frugan igår men jag får för mig att en del spelar endast för att vi andra vill det... Så ska det inte vara, man ska spela för att man tycker det är kul!!

Iom att jag inte lirat lika mycket som vissa andra så har jag fortfarande en massa kvar att upptäcka och göra i GW  :hella

Vet inte vad alla andra tycker om det jag säger men så känner iaf jag....

Sen så är det nog inte en dålig idé att köra FoW, UW, Titan uppdragen på en helg då man kanske kan börja lite tidigare alt spela tills lite senare, som det är nu på onsdagar så måste en del arbeta dagen efter så då kan man ju inte direkt spela en 3-4 timmar....

Tack för mig...

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
Veckans äventyr fortsättning...
« Svar #1 skrivet: 2005-12-01, 13:03:28 »
Personligen så ligger min ambition kvar på samma nivå som den gjort i snart 2 månader nu  - Jag känner att det räcker med en kväll i veckan. Att jag sedan alldeles nyss börjat med ett nytt spel innebär ju även att jag är inne i "smekmånaden" med det spelet. Och då är det alltid svårt att slita sig till andra spel, oavsett vilka de är.

Jag kommer fortsätta att spela på onsdagar därför att jag gillar att spela med er och för att jag ändå gillar GW tillräckligt mycket för åtminstånde en kväll i veckan. Kombinationen GW + de som spelar kan man inte uppnå på annat sätt. :)
Dock tycker jag också att titanuppdragen och FoW + UW kan vara lite mastiga att köra och kör hellre lite kortare missions och quests.

Jag känner mig inte tvingad att spela, men erkänner att det finns spel som är minst lika roliga just nu.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
Veckans äventyr fortsättning...
« Svar #2 skrivet: 2005-12-01, 13:15:55 »
Jag är lite tvärtemot Prunis då jag hellre spelar svårare uppdrag som UW/FoW eller Titan-uppdrag, just därför de är mer utmanande. Är ganska mätt på GW just nu, har ju kutat omkring solo ganska mycket dem sista månaderna då jag haft tid att spela i tid och otid.

Kommer att ta en paus från GW ett tag, men inte helt sluta spela GW för jag gillar fortfarande spelet. Men jag har varit för intensiv ett tag och behöver få en nytändning.

Sen ska jag inte sticka under stolen att BF2 är kul, och igår köpte jag och installerade expansionen Special Forces så jag var nog mer intresserad av att testa detta än lira GW igår. Dock hade jag gärna spela UW/FoW om plats funnits, då det ställen som jag inte fått utforska mera utförligt och bjuder på ett tufft motstånd.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • Moderator
  • Forum resident
  • *****
  • Antal inlägg: 6 602
Veckans äventyr fortsättning...
« Svar #3 skrivet: 2005-12-01, 13:18:51 »
:stupid

För egen del kommer jag nog inte att köra mer "seriösa" GW-uppdrag på ett bra tag. Jag är gärna med och kör vanliga missions, men de lite tyngre instanserna (UW/FoW/SF) har jag inte riktigt lust med, faktiskt.

WoW är väldigt roligt just nu, och de begränsningar mitt privatliv sätter för mitt spelande, gör att jag nog kommer att välja WoW före GW ett tag.

Men onsdagar är GW dag, även i fortsättningen, så om det är något på gång som verkar kul, är jag såklart på.

 

Senaste inlägg