Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Rotscale Farming  (läst 5013 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Rotscale Farming
« Svar #15 skrivet: 2006-09-05, 18:20:38 »
Vi fixade ju honom 2 ggr på raken förut ju? Vad gjorde vi då?

Klart vi får ner honom, tanken med denna post är att vi ska få ner honom lätt!

Man skulle ju iofs kunna skicka in allt vi har i en samlad attack, men med tanke på att vi ofta är ganska få (läs: inte full grupp!), så är i alla fall jag intresserad av ett enkelt bygge där man i princip ska kunna klara det på två personer (även om DET kommer att gå segt som sjutton!), helt enkelt ha en stabil grund för att dänga till han på enklast möjliga sätt.

Skulle vi klara det, så är all övrig "personal" som kan ställa upp en mycket trevlig bonus!

Dessutom, jag vill kunna få ner kräket utan att en enda snubbe går och dör, och det har vi än så länge inte lyckats med.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Rotscale Farming
« Svar #16 skrivet: 2006-09-06, 08:13:05 »
Efter några testrundor igår så kändes det som vi är på rätt väg. Skademässigt så fanns en del att önska, men överlevnadsmässigt så hade vi inga större problem. Rangerstances ftw!

Skulle kunna tänka mig en SS Ranger (!) just pga att rangers är så suveräna på att undvika skada. En välplacerad Spiteful Spirit borde kunna ställa till en hel del däruppe. Detta fortfarande ur ett tvåmanna lags perspektiv!

Hur som helst, det viktigaste för mig var att få klarhet i överlevnadsmöjligheterna, och den biten gick ju ganska bra. Körde Munk/Ele bygget igår, men skulle även kunna tänka mig testa boon/prot eller kanske boon/heal.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Rotscale Farming
« Svar #17 skrivet: 2006-09-06, 08:47:20 »
...och när vi sitter här och klurar, så har några fyndiga personer på gwonline kommit på något riktigt intressant!

2-manna Rotscale farming:

http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=419665

guest324

  • Gäst
SV: Rotscale Farming
« Svar #18 skrivet: 2006-09-06, 10:27:56 »
Synd att man missade det där. Det är lite mycke just nu, men jag kanske hinner in ikväll.

 

Senaste inlägg