Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jaggies... I so hate jaggies. Still no implementation of AA? edit: Jag är allvarlig Jag kommer inte att kunna spela detta spel utan anti-aliasing
....make sure to quickly do a /spit ... before you leave!....
Maybe Sith and Jedi all get along, hug and hold hands on PVE servers but on the PVP one we enjoy killing each other and rubbing their faces in it. I have killed between 10-20 Jedi players this week. Sith destroy our enemies and revel in their sorrow.If it was a RP server then people would line up to spit on a dead Jedi
From my couple of tests, it appears that you gain 5% of the experience needed for your current level every 8 hours. I’m not sure if this changes by act, level, etc. Most of my testing has been with various characters from 10 to 20.
I did not see anyone post specifically what the rested xp cap is, although I only skimmed through the comments. But here is the answer: RESTED XP CAP = 1 level (based on current level) For example, a level 12 character that has 10000/36435 XP can have a MAXIMUM of 36435 RESTED XP. My guess is that it takes a week, maybe 2, to hit the cap. Pretty much taken directly from WoW’s rested xp system. Anyways, happy leveling. May the Force be with you.@Tholena adds - It would take about a week, assuming we’re right that it’s 5% per 8 hours. (6 2/3 days actually)
That's odd, normaly the Republic side always wins when I do it.
You play on the sith side, don't you?
Companion affection improves your crafting efficiency and crit chance.
Har någon sett om det finns GUI att ladda ner?
vilket är en av styrkorna med spelet. Så fort de släpper koden, kommer någon att bygga en mod typ "Deadly Boss Mod" och därmed har Bioware tvingats ner samma väg som Blizzard, med rent löjliga bossmekaniker, eftersom moddar och addons trivialiserar spelet så till den grad att man måste ha dem för att kunna göra bossarna. Personligen hoppas jag att vi slipper mätare, mods och addons
Citat från: DaddyLongLeg skrivet 2012-03-02, 20:00:20vilket är en av styrkorna med spelet. Så fort de släpper koden, kommer någon att bygga en mod typ "Deadly Boss Mod" och därmed har Bioware tvingats ner samma väg som Blizzard, med rent löjliga bossmekaniker, eftersom moddar och addons trivialiserar spelet så till den grad att man måste ha dem för att kunna göra bossarna. Personligen hoppas jag att vi slipper mätare, mods och addons Måste säga att jag tycker helt åt andra hållet. Jag gillade att man kunde "modda" spelet så att man fick en annan upplevelse samt kunde anpassa det efter sin specifika behov. Ang. boss mekanikerna så tror jag att mer komplicerade strider är roligare för alla inblandade. Nu är det lite tråkigt när det enda de gör för att få en boss att bli svårare är att öka DPS output och sänka rage timern, mekaniken på bossarna i SWTOR är tyvärr inte speciellt annorlunda från de i Diablo2.
Och jag som hört att DLL och DeadHead är varma förespråkare av hyperavancerade macros, ex damage-meters som automatiskt föder DKK-system och guildkickar.
för mig så räcker det med att de låter oss få nån slags aggro mätare typ eq2.. dvs du ser ifall du ligger nära att dra aggro..
DKK ?
Citat från: DaddyLongLeg skrivet 2012-03-03, 14:05:20DKK ? Jag stavade fel, ska editera. Dkulle vara DKP (Dragon Kill Points), dvs ett system för hur en spelares medverkan ger dem poäng i raider att "köpa" drops för.