Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Red Dead Redemption, console endast tyvärr,  (läst 1716 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest2209

  • Gäst
Red Dead Redemption, console endast tyvärr,
« skrivet: 2010-06-12, 17:02:11 »
Köpte det åt grabben på PS3 (skolavslutning ;))
Kan bara inte med skjutspel med console kontroll själv men har suttit med och tittat bitvis ett tag nu.

Trist med console endast släpp igen men den lär väl dyka upp i sinom tid på PC också precis som GTA 4, tar givetvis emot att köpa den typen av släpp men man är "bara pappa" ;)

Dock riktigt snyggt med en story som håller, innovativa uppdrag med bra "mellanakter/upptakter/karaktärer" och vad som ser ut som upplagt för ett roligt multiplayer vilket han inte testat ännu då han kör singleplayer kampanjen för fullt just nu.

En GTA 4 i Western miljö, och typ samma uppdragssystem fast med en extra ekonomisk komponent som infattar jagande av djur i varierande storlek för att dra ihop pengar.

Ser kul ut, inget för mig men gillar man Western så borde det vara rätt intressant.

En fetare recension som hittades med snabb googling,
http://xbox360.ign.com/articles/109/1090125p1.html

-cb99

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: Red Dead Redemption, console endast tyvärr,
« Svar #1 skrivet: 2010-06-12, 20:08:06 »
Jag tycke såg det på PC-spelhyllan när jag var på ica kan ha set fel. Grym grafe i spelet
såg det hos polaren. Jag har svårt med styrningen i det.

guest1688

  • Gäst
SV: Red Dead Redemption, console endast tyvärr,
« Svar #2 skrivet: 2010-06-13, 02:30:17 »
Har spelat det ett tag nu och måste säga att jag älskar spelet.. Snyggt, Roligt, och det är svårt att hålla fingrarna borta från xbox-kontrollen.

 

Senaste inlägg