Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Är det här man ska spy på sin dag ?  (läst 246063 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #165 skrivet: 2006-11-27, 20:27:28 »
Handlat OCH monterat IKEA-möbler :headbang
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #166 skrivet: 2006-11-28, 09:36:54 »
:love@Airam

Tack alla för er omtanke. Det värmer mitt tunga hjärta. Kram på er alla, utom JH, för jag tror han är lite homofobisk. ;)

Va? Blanda inte in mig i det här! :hm

Mm .. du måste ha menat DH!

Eller menar du att din pojkvän gjort slut? :p
« Senast ändrad: 2006-11-28, 09:40:24 by Johnny Hazard »


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #167 skrivet: 2006-11-28, 09:53:16 »
Jag är helt enormt skoltrött. Så frukansvärt omotiverad till att anstränga mig alls och om 17 timmar skall en 15 sidig uppsatts vara inlämnad, i pappersformat, det tar minst 1½ timme att ta sig till skolan. Jag har också helt misslyckats med att göra några diagram överhuvudtaget, får det inte att fungera alls.
*suckar*

Men inte deppa - faan om hundra år spelar det ju ingen roll. Passa på å njut av att vara "ung å dum" för snart blir "seg å dum" som oss andra gamla jäklar! Å det är INTE lika kul ... iaf i retrospekt! ;)

:banana

Fast allvarligt ... nu är det väl lite sent men för min del märkte jag att en attidyd påverkade ens studieförmåga och resultat enormt. Jag brukade stressa upp mig som faan o plugga som en gris och sen brukade min hjärna gå i baklås på tentorna istället. Sen sket jag att plugga till tentorna och då gick det kanon! :cartman

Men när det gäller att skriva ... börja med att skriva en kort sammanfattning först och sen brukar resten komma av sig själv när man väl "spräckt mödisen" s.a.s.

Lycka till! :thumb


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #168 skrivet: 2006-11-28, 13:17:09 »
JH for teaching!!!! :D
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad tussilago

  • Youngblood
  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 972
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #169 skrivet: 2006-11-28, 23:13:32 »
Min dag..
Underbemannat som fan och stressig, hade feber under natten och har mått dåligt större delen av dagen. Var riktig tråkig lunch och inget har fungerat som det ska på jobbet, alla skiter i de dagliga rutinerna och verkar strunta totalt i att vissa saker måste prioriteras som överenskommet. Vilket resulterar i att man får sitta i stort sett själv 7 av 8 timmar och bena på med något som fler borde engagera sig i och den sista timman får man göra någon annans jobb. Efter det var vi tvungna att åka in till stan, käka, fortfarande feber och allt detta innan vi har en föreläsning på 3 timmar med Kay Pollak som iofs var riktigt kul och bra!

Allt som hände i stan var riktigt kul och har nog aldrig skrattat så mycket samtidigt som jag mår riktigt dåligt. Och allt som hände tidigare under dagen blev som bortglömt, nu är jag hemma och ska sova. Har fortfarande feber och vet att jag måste till jobbet imorgon oavsett hur jag mår pga att mer än halva arbetslaget är borta, men det blir nog bra ändå!
Godnatt på er gubbar!
I was born for the storm, and a calm does not suit me.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #170 skrivet: 2006-11-29, 00:28:21 »
Va? Blanda inte in mig i det här! :hm

Mm .. du måste ha menat DH!

Eller menar du att din pojkvän gjort slut? :p


Eh va? Skriv gärna DD när du menar DeathDealer! Tack!

;)

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #171 skrivet: 2006-11-29, 09:51:14 »
Va? Blanda inte in mig i det här! :hm

Mm .. du måste ha menat DH!

Eller menar du att din pojkvän gjort slut? :p


Eh va? Skriv gärna DD när du menar DeathDealer! Tack!

;)

nänä .. han skrev om bögnojja och då vet vi ju att det är dig han menade!  :nono



:D


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #172 skrivet: 2006-11-29, 16:58:28 »
Jag fick just reda på att jag INTE har fått det redaktörsvikariat på TV4 i Göteborg som jag sökt. :( Men jag blev istället erbjuden att vikariera för den som fått jobbet istället för mig. :hm Nu vet jag inte om jag skall vara besviken och arg för att jag inte fått jobbet, eller om jag skall vara glad över att ha fått ett jobb.

:cry
:banana
:doubt

guest1327

  • Gäst
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #173 skrivet: 2006-11-30, 00:40:03 »
Jag tror du ska vara glad (fast jag vet ju inte) Men, se det som en befodran ändå, och snuben kanske inte kommer tillbaka. du vet, det blir ju spybar o sånt för den där snubben och han kanske inte klarar av det... SÅ grattis till nya jobbet då..  eller ?

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #174 skrivet: 2006-11-30, 08:19:32 »
Hur kan man erbjuden en person jobbet som sedan inte kan börja på utsatt tid utan måste börja med vikarie????? Betalar vi för detta ????
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #175 skrivet: 2006-11-30, 08:48:57 »
Njae. . .

Såhär är det: Jag har sökt ett vikariat som redaktör på TV4 Göteborg (ej licensfinasierad TV) som innebär att man arbetar som redaktör i Göteborg 3 dagar i veckan, och som redaktör i Trollhättan 2 dagar i veckan. Jobbet har tyvärr gått till en annan sökande, som i dagsläget är redaktör i Trollhättan. Då fick jag erbjudandet att ta över efter den person som tog "mitt" jobb, och istället vara redaktör i Trollhättan. I samband med tillsättningen av vikariatet sker också en omorganisation med redaktörsutbyte mellan orterna, vilket innebär att redaktörerna skall arbeta på båda orterna. Detta får till följd att det vikariat som jag nu erbjuds innebär redaktörsjobb i Trollhättan 3 dagar i veckan, och i Göteborg två dagar i veckan.

Hänger ni med?
 


(TV4:s verksamhet är helt och hållet egenfinansierad via reklamintäkter, så inga licenspengar går åt till denna karusell.)

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #176 skrivet: 2006-11-30, 08:56:11 »
Okej då förstår vi jobb upplägget.

Men vi betalar ju tid för att se all reklamskit mitt i filmerna! :rythm :)
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #177 skrivet: 2006-11-30, 11:40:59 »
:stupid



Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #178 skrivet: 2007-01-17, 12:46:56 »
... och här sitter jag och väntar på ett telefonsamtal från min Volvoverkstad. Jag skall byta "gasspjäll" :hm på min V70. Enligt preleminär prisuppgift kommer det kosta ungefär 7000 kronor.

:sun

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Är det här man ska spy på sin dag ?
« Svar #179 skrivet: 2007-01-17, 12:48:42 »
Vad kul det är med utgifter
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

 

Senaste inlägg