Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Rotwing?  (läst 11575 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Rotwing?
« Svar #45 skrivet: 2008-10-01, 19:54:45 »
Eller så gör vi en tävling om vem som först kan spela igenom Abbadon's Mouth med bara Alesia!  :D

...skämt åsido, vilken tisdag eller torsdag som helst funkar för mig. Jag har heller inga särskilda preferenser vad gäller tider, så länge det är efter kl. 19. :)

guest1645

  • Gäst
SV: Rotwing?
« Svar #46 skrivet: 2008-10-01, 20:29:06 »
Det hade varit en intressant grej att testa faktiskt... Bara Alesia, vilket innebär att man får stå för ALL skada samt ALL healing själv... Undrar om man kan flagga henne som kanonmat, och sedan utnyttja liket... Nåja, en annan dag när jag inte försöker lägga ner hela Debians installationsguide i en lättläst pdf.

guest1645

  • Gäst
SV: Rotwing?
« Svar #47 skrivet: 2008-10-01, 20:29:55 »
Ja just det, jag är på när ni andra kan. Inga planer som inte går att flytta på förutom måndag-kvällar.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Rotwing?
« Svar #48 skrivet: 2008-10-01, 20:31:23 »
Eller så gör vi en tävling om vem som först kan spela igenom Abbadon's Mouth med bara Alesia!  :D

...skämt åsido, vilken tisdag eller torsdag som helst funkar för mig. Jag har heller inga särskilda preferenser vad gäller tider, så länge det är efter kl. 19. :)

Meh! Kan man inte få byta Alesia mot någon hero åtminstone...  :cry

Annars är ju beastmaster ett mycket ett hett tips för att sola hela rasket!  :thumb

Edit: Det var iofs innan pet controls, då man kunde ha petten på andra sidan kartan och få den att slåss... *snyft*

Jag loggar nog in och kör lite om en stund, men det blir slöspelande för att farma bossar, orkar inte med så mycket annat ikväll...

guest1645

  • Gäst
SV: Rotwing?
« Svar #49 skrivet: 2008-11-05, 08:58:22 »
Jag har tenta på torsdag och skulle behöva döda något efteråt. Så vem vill slakta rotwing imorgon? Alla som är med får tre flaskor absinth, för den där gröna, sköna effekten. :)

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Rotwing?
« Svar #50 skrivet: 2008-11-05, 09:22:29 »
Hahaha! Jag kan göra det utan mutor, för den goda sakens skull! :) Men vi skulle helst behöva vara så pass många att vi inte behöver ta heroes eller henchies, för att vara säkra på att bågen ska droppa. Vi kan ju låtsas att vi är i WoW-delen av forumet och göra en lista: ;)

1. Felladin
2. E-doT

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
SV: Rotwing?
« Svar #51 skrivet: 2008-11-05, 19:27:00 »
 :help

1. Felladin
2. E-doT
3. Crimson

 :thumb


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad Roffo

  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 356
  • - inte en karl men ett moln i byxor!
SV: Rotwing?
« Svar #52 skrivet: 2008-11-05, 23:52:29 »
Av alla dagar så tar ni imorgon när syrran ska visa bilder från Kenya :( Hon kom ju hem därifrån igår...... Kanske framåt nio tiden i sånna fall.......

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Rotwing?
« Svar #53 skrivet: 2008-11-06, 09:45:13 »
Annars kan vi kanske skjuta på det? Om Felladin får slå på något annat ikväll? :)

Jag menar, Crimson har ju läggningstider som en tioåring, och det vore ju synd att inte få med oss alla intressenter. :)

guest1645

  • Gäst
SV: Rotwing?
« Svar #54 skrivet: 2008-11-06, 13:18:07 »
Det går att flytta. Jag kom hem tidigt, ska nog ut och plocka lite fler elite-skills nu.
Nightfall ligger lite på is (tills jag kan ragga med någon av er att dra lite Desolation-missions). Har tagit ut listor på alla elite-skills och håller så sakteliga på att beta av dem, en efter en. Dyrt, grindigt, men det ligger några titlar och väntar (passar på att jobba på luck, treasure, wisdom och unlucky samtidigt genom att bära runt på dyrkar och öppna alla kistor). :)

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Rotwing?
« Svar #55 skrivet: 2008-11-06, 14:26:44 »
Jag tror min ranger har kommit till the Desolation ungefär, eller möjligen står hon i Nundu Bay, men därifrån är det ju bara ett stenkast! :) Min och Jörns respektive ele är också där någonstans i faggorna, men jag undrar om de inte försjönk i stiltje precis efter Desolation... Jag ska kolla upp det till kvällen! :)

guest1645

  • Gäst
SV: Rotwing?
« Svar #56 skrivet: 2009-01-11, 09:06:51 »
Uppställning!  :roger
Vilka är på att försöka ta ner den gamle ikväll?

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Rotwing?
« Svar #57 skrivet: 2009-01-11, 10:13:22 »
Lite osäkert. Beror på vilken tid som är tänkt och vad annat jag måste göra. :)

guest1645

  • Gäst
SV: Rotwing?
« Svar #58 skrivet: 2009-01-11, 10:33:27 »
Jag ska iväg och köpa en dammsugare idag (precis den produkt man vill behöva inhandla årets fattigaste månad med strulande CSN, nytt lönesystem och liknande)...
Men annars är jag fri att  :pistols

Utloggad Formy_C

  • =[OG]= Formy Zee
  • Global moderator
  • Insane poster
  • *****
  • Antal inlägg: 3 038
SV: Rotwing?
« Svar #59 skrivet: 2009-01-11, 16:05:51 »
Jag kan nog inte före 21:30-22:00 nått i kväll,,men är gärna på då.. eller annan dag. :drink
Just because YOU're offended, doesn't mean you're right.
----------------------------------------------
=Format_C:\Swe= | =Formy Zee=
----------------------------------------------

 

Senaste inlägg