Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Guild Wars - PVP  (läst 4891 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest324

  • Gäst
Guild Wars - PVP
« Svar #15 skrivet: 2005-10-01, 19:39:55 »
En dum fråga. Kan man köra med sina gubbar man har i vanliga spelet? Om det går att använda dem kan man fortsätta att använda dem i vanliga spelet sen?

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Guild Wars - PVP
« Svar #16 skrivet: 2005-10-02, 12:25:51 »
Inte specifikt skapade pvp karaktärer, nej!

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Guild Wars - PVP
« Svar #17 skrivet: 2005-12-13, 08:16:47 »
Ahh! GW PvP!

Igår kväll hoppade jag in för att testa ett rent trapper bygge med min Ranger i PvP. Fyra fällor och Serpents Quickness. Det bet rätt bra.

Problemet med random team pvp är att 80% av folket inte fattar vad fällor är för något, så det var rätt meningslöst att fortsätta.

Byggde om lite, och satsade på ett Ignite Arrows bygge istället i kombination med Lightning reflexes och Oath Shot.

Det som från början var menat som en snabb testrunda visade sig bli 3 timmar kontinuerligt pvp:ande!

PvP i GW är i en klass för sig, underbart kul och enormt svårt att slita sig från när man väl börjat. "Bara en runda till" sitter man och tänker X antal ggr under en kväll.

Rekommenderas!

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
Guild Wars - PVP
« Svar #18 skrivet: 2005-12-13, 08:32:45 »
Citat från: [SV]Blammo!
En dum fråga. Kan man köra med sina gubbar man har i vanliga spelet? Om det går att använda dem kan man fortsätta att använda dem i vanliga spelet sen?


Njae. Du kan inte spela PvE med en nyskapad PvP-gubbe, men du kan mycket väl spela PvP med en PvE-gubbe och sedan fortsätta med denna karaktär i PvE :thumb
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Crimson

  • Old Klottrare
  • Moderator
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 980
    • Jörn Joghans and his Art
Guild Wars - PVP
« Svar #19 skrivet: 2005-12-13, 11:59:04 »
PvP måste ju vara den logiska progressionen när man väl har lirat igenom alla vanliga äventyr? Jag är gärna med på PvP senare, men jag har ju en hel del kvar av själva spelet i sig... =)


=[OG]= GW Division Coach
---
#OBEY

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
Guild Wars - PVP
« Svar #20 skrivet: 2006-04-28, 12:03:06 »
Oki, som jag fattat det så kan vi i och med den senaste uppdatering köra interna pvp matcher i guildhall!

Detta är ju ett helt perfekt tillfälle för att:

- Komma igång med pvp
- Testa olika builds
- Upptäcka hur himla roligt pvp är i detta spel

Jag tror att man kan köra 1 mot 1 också.

guest311

  • Gäst
Guild Wars - PVP
« Svar #21 skrivet: 2006-04-28, 19:44:59 »
Man ska ju inte va rädd att prova något nytt. Fast jag kommer få så mycket stryk... :scared

 

Senaste inlägg