NU ÄR DET DAGS!!!
Vi har snackat om det länge, och nu har tiden kommit att gå från ord till handling!
Ni minns kanske
Thunderhead Keep, det sedan begynnelsen fruktat svåra missionet. Allt efter åren gick, så fick vi tillgång till allt bättre skills, och idag är inte THK samma utmaning som det en gång var.
Nu vrider vi klockan tillbaka och återvänder till THK med så liknande förutsättningar som möjligt. Det ska bli spännande (och KUUUUL) att se hur svårt (eller lätt) det blir.
Blir det FÖR enkelt följer vi upp med att göra det i HARD MODE.
Blir vi för många blir det två lag som tävlar!
På liv och död.
Vi försöker dra igång vid niotiden (ca
21.00). Droppar ni in tidigare kan vi värma upp med något annat (förslag mottages varmt).
REGLER:1: Vi använder enbart core- och Prophecies-skills.
2: Vi använder enbart eliter som går att cappa innan Fire Island Chain.
3: Inga kampanj-specifika klasser; Rit, Assassin, Derv och Paragon går bort.
4: Regel 3 kringgås om någon inte har annan karaktär vid den punkten i spelet, men reglerna 1 och 2 gäller då fortfarande.
5: Inga heroes. Henchies är ok. Alesia, anyone?
6: Inga summoning stones, consumables, och dylika buffar.
7: ÖL. Minst tre per skalle.
8: Vi tillåter rustningar med insignias och runor som inte fanns i Prophecies. Vi tillåter även vapen som är inscribed och moddade. Vapen- och rustningssystemen har ändrats så pass mycket att det blir fånigt att sätta begränsningar där, och i grund och botten så har de ju samma grund-stats fortfarande.