Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Fusk med rallypoint  (läst 2161 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1421

  • Gäst
Fusk med rallypoint
« skrivet: 2007-04-29, 16:44:25 »
Spelade i en grupp med HM3_Baker_13-51 som squadleader igår kväll. Han hade hittat ett sätt att placera rallypointen inuti en husgrund där det gick att spawna
utan att bli sedd av fienden. HM3_Baker_13-51 tipsade gruppen om att det gick alldeles utmärkt att skjuta fienden därifrån utan att själv kunna bli detsamma.
Jag provade. En fiende sprang runt och letade efter oss och jag låg undertill, helt osynlig. Ett skott på måfå räckte för att ta död på honom. Ja, jag skäms.
Man hade även full "utsyn", som om väggarna inte var där! Jag hoppade ut ur gruppen omedelbums och tappade lite av lusten att spela vidare.
Jag kan även ha lite funderingar på: varför PR, varför spela just den här modden med den inställningen till att vinna fördelar.
Funderar även på varför det finns de som skapar "grupp", låser den och är ensamma... I PR!!! Ibland med bra statistik...
Fördelen med att spela med en full (välj själv vilket) OG-grupp är att vi kan för det mesta mala ner motståndet i alla fall. Det rockar!

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • Moderator
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
SV: Fusk med rallypoint
« Svar #1 skrivet: 2007-04-29, 19:13:13 »
Nya kartor - nya exploits.. finns alltid folk som ska utnyttja det. :(

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Fusk med rallypoint
« Svar #2 skrivet: 2007-04-30, 08:58:46 »
Meeen! Vi vill ju ha ett rent PR  :nono

Ja Ja... ett fusk kan ju vara kul å veta. Om inte annat för att kunna identifiera det när man blir utsatt för det.

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest319

  • Gäst
SV: Fusk med rallypoint
« Svar #3 skrivet: 2007-04-30, 14:38:47 »
Du kanske ska rapportera buggen till PR-utvecklarna, kanske dom kan få bort exploiten.

 

Senaste inlägg