Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Cypher  (läst 4138 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest371

  • Gäst
Cypher
« skrivet: 2006-08-20, 04:44:40 »
Jag kunde som vanligt inte sova på natten så jag passade på att kika på film och råkade på dena pärla på Femman: http://www.imdb.com/title/tt0284978/

Rekomenderas varmt.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Cypher
« Svar #1 skrivet: 2006-08-20, 11:16:36 »
Jag såg början på den men sen somnade jag ... har sett sista 30 minuterna tidigare .. så nu saknar jag en halvtimma i mitten!  :cry


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
SV: Cypher
« Svar #2 skrivet: 2006-08-20, 13:23:22 »
:lolabove
Så brukade jag göra när jag hade canal plus... Kolla delar av filmerna vid olika tillfällen. Det funkade, men man blir litet splittrad.
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Cypher
« Svar #3 skrivet: 2006-08-20, 15:01:16 »
:lolabove
Så brukade jag göra när jag hade canal plus... Kolla delar av filmerna vid olika tillfällen. Det funkade, men man blir litet splittrad.

Hehe ... jo tror jag behövde minst 3 visningar för att se hela Bodyguard med Kevin Costner och Whittney Houston när det begav sig. Har inga utpräglade filmkanaler längre och tur är väl det, för man får mer tid till annat (datorn ;))


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest373

  • Gäst
SV: Cypher
« Svar #4 skrivet: 2006-09-16, 20:45:45 »
Jag kunde som vanligt inte sova på natten så jag passade på att kika på film och råkade på dena pärla på Femman: http://www.imdb.com/title/tt0284978/

Rekomenderas varmt.


trodde du menade "Cypher" med Stephen Rea, finns ej utgiven i Sverige men väl i Tyskland under
ovanstående namn. Engelsk titel: "Double Tap"

Filminfo: FBI-agenten Katherine har infiltrerat en stor drogkartell. Vid ett möte med bland andra ledaren för organisationen mördas alla utom Katherine. 
 
Skådespelare: Stephen Rea, Heather Locklear, Peter Freene, Mykelti Williamson, Richard Edson, Kevin Gage

klart sevärd rulle ... fast du får köpa en region etta för att se den ...

guest1327

  • Gäst
SV: Cypher
« Svar #5 skrivet: 2006-09-17, 21:51:34 »
Du menar att en var dubbad poå tyska?   Fy katten   ....  katten.....katten.... Äh  !

guest373

  • Gäst
SV: Cypher
« Svar #6 skrivet: 2006-09-18, 23:47:07 »
Du menar att en var dubbad poå tyska?   Fy katten   ....  katten.....katten.... Äh  !
Vet ej om den är dubbad till tyska, men det verkar ju troligt, dom har ju dille på
dubba alla amerikanska rullar ... de är dessutom sämst på engelska inom hela EU. Tänkbart
att det är valbart med engelsk alt tyskt tal. Att den finns få tag i Tyskland, den infon fick
jag från DiscShop.se ---> men eftersom Tyskland har värre censur än i Sverige så satsar jag
nog hellre på en region etta ...

 

Senaste inlägg