Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Välkommen OG:t MrMouse  (läst 12864 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MabuSE

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 690
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #30 skrivet: 2011-05-24, 12:42:38 »
Välkommen musen! :thumb

Utloggad MrMouse

  • Old Balancer
  • =[OG]=Medlem
  • 40-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 250
  • Old Loreen
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #31 skrivet: 2011-05-24, 12:44:07 »
Men framförallt var det att jag inte pallade trycket av Deathdealers tjat. Till slut kunde jag inte tacka nej längre ;)

Jag förstår precis vad du menar...  finns det någon som han DD inte pratar ihjäl...  ;)  :D


Välkommen in i gänget

Kan det vara därför det är så tomt i BFBC2 kanalen på fredagar. DD är ju ofta på då :) Jag har ju en 9 år gammal tradition att spela på fredagar så cu efter 22:00 för då :pistols det hårt. Eller vad säger du Frankman.

Utloggad MrMouse

  • Old Balancer
  • =[OG]=Medlem
  • 40-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 250
  • Old Loreen
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #32 skrivet: 2011-05-24, 13:27:36 »
VD? Jag har svårt för auktoriteter  :tease

Då inställer sig en intressant fråga. Hur har du klarat av DD i alla år om du har svårt för auktoriteter? Jag kan garantera att jag är from som ett lamm i jämförelse. Så det skall nog gå bra ^^  Jag kommer dock vara rätt besvärlig när det gäller hardcore mode eller inte i BFBC2. Rush eller Conquest. Ni på OG gillar ju att campa i ett hörn och sätta den med ett skott ^^  Själv går man ju igång på arkadkänslan i originalspelet. Så som det var tänkt :)

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #33 skrivet: 2011-05-24, 13:39:07 »
VD? Jag har svårt för auktoriteter  :tease

Då inställer sig en intressant fråga. Hur har du klarat av DD i alla år om du har svårt för auktoriteter? Jag kan garantera att jag är from som ett lamm i jämförelse. Så det skall nog gå bra ^^  Jag kommer dock vara rätt besvärlig när det gäller hardcore mode eller inte i BFBC2. Rush eller Conquest. Ni på OG gillar ju att campa i ett hörn och sätta den med ett skott ^^  Själv går man ju igång på arkadkänslan i originalspelet. Så som det var tänkt :)

Jag är hans chef  :oggubben

F.ö. kallas jag Gerominooooo! Av mina medspelare ;) :pistols

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad MrMouse

  • Old Balancer
  • =[OG]=Medlem
  • 40-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 250
  • Old Loreen
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #34 skrivet: 2011-05-24, 13:47:25 »
VD? Jag har svårt för auktoriteter  :tease

Då inställer sig en intressant fråga. Hur har du klarat av DD i alla år om du har svårt för auktoriteter? Jag kan garantera att jag är from som ett lamm i jämförelse. Så det skall nog gå bra ^^  Jag kommer dock vara rätt besvärlig när det gäller hardcore mode eller inte i BFBC2. Rush eller Conquest. Ni på OG gillar ju att campa i ett hörn och sätta den med ett skott ^^  Själv går man ju igång på arkadkänslan i originalspelet. Så som det var tänkt :)

Jag är hans chef  :oggubben

F.ö. kallas jag Gerominooooo! Av mina medspelare ;) :pistols
Hej kapten. Trevligt att träffas. Den där grisen påminde mig om något vi gjorde för länge sedan. Jag undrar... Hade du något med Porkageddon att göra?
« Senast ändrad: 2011-05-24, 13:49:04 by MrMouse »

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #35 skrivet: 2011-05-24, 13:54:56 »
Vi har bara en fastvuxen camper i klanen och det är supra, han rör sig knappt två meter från spawnpunkten. DD räknas inte eftersom han alltid leker knivfodral.  :banana
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #36 skrivet: 2011-05-24, 14:07:38 »
VD? Jag har svårt för auktoriteter  :tease

Då inställer sig en intressant fråga. Hur har du klarat av DD i alla år om du har svårt för auktoriteter? Jag kan garantera att jag är from som ett lamm i jämförelse. Så det skall nog gå bra ^^  Jag kommer dock vara rätt besvärlig när det gäller hardcore mode eller inte i BFBC2. Rush eller Conquest. Ni på OG gillar ju att campa i ett hörn och sätta den med ett skott ^^  Själv går man ju igång på arkadkänslan i originalspelet. Så som det var tänkt :)

Jag är hans chef  :oggubben

F.ö. kallas jag Gerominooooo! Av mina medspelare ;) :pistols
Hej kapten. Trevligt att träffas. Den där grisen påminde mig om något vi gjorde för länge sedan. Jag undrar... Hade du något med Porkageddon att göra?

Aldrig hört talas om Porkageddon tyvärr  :cry Låter som om jag slulle varit i händelsernas centrum annars :scared

ps. jag älskar citat

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad MrMouse

  • Old Balancer
  • =[OG]=Medlem
  • 40-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 250
  • Old Loreen
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #37 skrivet: 2011-05-25, 10:08:50 »
Hej OG!

Tack för ert varma välkomnande. Jag skall göra mitt bästa för att vara en bra kamrat i  OG och tillsammans bygga denna gemenskap. Förhoppningsvis kan jag bidraga med något gott. Jag ser fram emot att få träffa var och en av er på slagfältet och IRL.

MVH
Christer MrMouse Körnbäck

PS. Vill ni säga hej befinner jag mig på TS3 fredagar i BFBC2 rummet efter kl 22:00 DS.

Utloggad Onavs

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 585
  • Att njuta av livets goda är att älska sig själv
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #38 skrivet: 2011-05-25, 22:04:28 »
Welcome :thumb

Utloggad MrMouse

  • Old Balancer
  • =[OG]=Medlem
  • 40-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 250
  • Old Loreen
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #39 skrivet: 2011-05-28, 03:11:07 »
Hej OG.

Jag har för första gången som officiell OG:T spelat denna fredag 28 Maj. Den enda som anslöt på TS3 min första kväll som OGt var OG Magnesyl.  Är det så det kommer vara!? Vi hade kanontrevligt. Så det var hur bra som helst. Inget ont om det. Men... Har ni någon annan dag som huvud speldag som jag har missat? Är det fler som är intresserade utav att spela på fredagar? Jag skulle vilja ha eran ärliga kommentar om detta då fredagar för mig varit något jag ägnat mig åt de senaste 9 åren. Jag skulle bli väldigt besviken om det visade sig att det var tomt fredagar framöver?! Det är inte min mening att vara negativ mot er. Speciellt inte så här i början.  Jag vill bara reda ut hur det kommer fungera på fredagar. Om det är så att ni har 6 veckodagar som ni spelar utom just fredagar har jag gjort ett misstag. Så vänligen berätta hur ni ser på fredagar?

Jag hade uppfattningen att ni var fler som uppskattade fredagar efter Skavlan, Så skall det låta och att barnen gått och lagt sig.  Så SNÄLLA ge mig lite feedback på detta så jag vet....

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #40 skrivet: 2011-05-28, 06:20:47 »
Jag såg dig men jag har inte BF:BC2. Men om du ser att jag är på TS prata med mig så kan vi lira något annat spel. Jag kom inte in till er för att jag ville inte störa när jag inte har spelet. Vi sitter alltid i EVE Online kanalen även när vi spelar anndra spel. Jag skule ha kommit in till er och talat om att vi sitter i EVE Online kanalen och pratar. Så jag låvar att göra det när jag ser dig nästa gång. :sorry

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #41 skrivet: 2011-05-28, 09:24:12 »
 :banana

Utloggad Hardwired

  • =[OG]=Medlem
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 720
  • I'm not insane! My mother had me tested...
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #42 skrivet: 2011-05-28, 13:09:44 »
Välkommen.

Jag brukar spela BF:BC2 lite då och då. Dock så är mina spel dagar/tider lite flytande.

Tror gubbarna har någon dag som dom siktar på att spela i veckan med. Minns inte riktigt vilken dag det var. Onsdag?
League of Legends
EU/West: Hardwired

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #43 skrivet: 2011-05-28, 13:21:59 »
Själv brukar jag spela måndagar och onsdagar (som väl eg. är vår officiella dag) Då kan vi vara kanske en 8-10 pers som lirar :pistols
Fredagar, lördagar är jag i princip aldrig ute tyvärr.

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad MrMouse

  • Old Balancer
  • =[OG]=Medlem
  • 40-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 250
  • Old Loreen
SV: Välkommen OG:t MrMouse
« Svar #44 skrivet: 2011-05-28, 22:49:25 »
Själv brukar jag spela måndagar och onsdagar (som väl eg. är vår officiella dag) Då kan vi vara kanske en 8-10 pers som lirar :pistols
Fredagar, lördagar är jag i princip aldrig ute tyvärr.


Jag var så otroligt taggad att spela igår och blev lite besviken att inte fler var på. Jag skall dock göra mitt bästa för att fylla på på fredagar efter kl 22:00. Förhoppningsvis har vi ytterligare en officiell speldag i framtiden ;) Välkommen att joina nästa fredag.

/Christer "MrMouse"

 

Senaste inlägg