Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Inkommande Dosan  (läst 1868 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest580

  • Gäst
Inkommande Dosan
« skrivet: 2007-07-28, 19:29:38 »
Jag kommer att bli attackerad på söndag eftermiddag 15:05:47 av en snubbe som heter Marren16 och dett är hans by Marrens16's by som är på väg mot min by. Det är min by HampyTown (141/110) som kommer få attacken.

Jag har inte alls gjort honom någonting så jag förstår inte alls varför denna attacken kommer, och dessutom med så lång "resväg". Han har ju varit på resa då i över 50 timmar nämligen...

Så, om det finns någon som har krigare som vill lufta sina vingar och besöka min by och hjälpa mej vid denna attacken, jag vet visserligen inte alls hur stor trupp han har skickat, men det gör ju inte nåt att ha mer i försvar än vad han kommer med.

// Dosan

WW skickar 1000 gott och blandat som förstärkning.

guest580

  • Gäst
SV: Inkommande Dosan
« Svar #1 skrivet: 2007-07-29, 14:33:57 »
hallå där

kan försäkra er om att det inte är jag som skickat några gubbar. det var mina arbetskamrater som skickade iväg dem o det är bara 10 st gubbar som kommer! hade gått för lång tid för att dra tillbaka de! Har absolut inhen vinning i att attackera någon som är så stor o ligger så långt bort! ber om ursäkt för detta o lägger till att dumma hot inte biter på mig!

MVH Marrenr16
____________
Terofin skrev:

Jag vet inte vad som drev dig till att skicka ett anfall mot vår medlem Dosan. Men jag råder dig till att sätta dig ner och fundera grundligt över det dumdristiga i att starta en väpnad konflikt mot alliansen Old Knights.

Tvivla inte på att vi kommer ge igen med stål och förgörelse om du retar oss nog mycket.

Beroende på hur ditt anfall slutar så kan jag få anledning att återkomma efter anfallet med återbetalningskrav.

/Terofin Krigsminister OK2

guest1507

  • Gäst
SV: Inkommande Dosan
« Svar #2 skrivet: 2007-07-29, 20:10:19 »
Jag har darit på 3 st fejks mot honom i dag

tar typ 53 timmar på sig att komma fram!

guest580

  • Gäst
SV: Inkommande Dosan
« Svar #3 skrivet: 2007-07-29, 20:17:20 »
Haha

 

Senaste inlägg