Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: EVE Online ?  (läst 16572 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest3361

  • Gäst
SV: EVE Online ?
« Svar #45 skrivet: 2010-08-31, 14:58:28 »
AAAH pirat livet så fint det är... även om det oftast kostar mer än det smakar så finns det inget roligare än se gråtet i local när man spränger en freighter... AAAAAAH....

ne får köra lite afk mining under dagen kanske

guest2640

  • Gäst
SV: EVE Online ?
« Svar #46 skrivet: 2010-08-31, 16:07:16 »
Citera
Spelar man detta lir som fps?
trodde det var ett as tråkigt byggar spel?

Citat: Dust 514 is a first-person shooter that's being incorporated into the EVE universe, acting essentially an action MMO for consoles. The game offers a mix of first-person shooting and real-time strategy gameplay where you play as a marine with a rifle running around on the ground. It's not only set in the EVE universe, it's actually connected to EVE. The Dust battlefields will determine who controls territory within EVE's world. The EVE Online players will have to contract players of Dust to go in and destabilize territory. Slutcitat.

Eve är inte tråkigt, visst tror man att man skall klara sig själv i EVE ja då blir det långtråkigt. Men joinar man ett företag som vi har gjort som är medlem av en större allians då är det inte tråkigt, jag har knappt tiden att hänga med på hälften av alla happenings som min allians postar om. Så ja man kan välja att spela det som en FPS eller ha kul med oss ute i rymden med SS8, men just nu jobbar vi upp Asp och varghök till att bli piloter så dem kan hänga på i alliansen så dem får se den riktigt roliga sidan av EVE online - Stora fältslag, Pirate Roams, griefing osv osv. Men visst kommer vi att köra Dust 514 också det måste vi göra! Då det kommer att vara connected med EVE så :)
tack för ett najjs svar;D

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534
SV: EVE Online ?
« Svar #47 skrivet: 2010-09-01, 22:55:17 »
Hej å Välkommen!
Joina våran kanal SS8 så kan vi snacka med dig. :whisper

guest3361

  • Gäst
SV: EVE Online ?
« Svar #48 skrivet: 2010-09-03, 08:59:01 »
i am i am

Utloggad Foppa

  • =[OG]=Medlem
  • En fot i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 1 534

guest3361

  • Gäst

guest129

  • Gäst
SV: EVE Online ?
« Svar #51 skrivet: 2010-09-04, 09:47:51 »
Alltså är det detta dem skall införa i EVE online när det gäller station walking så är jag mäkta imponerad, samtidigt förstår jag att det tagit tid wow!

http://www.youtube.com/watch?v=Gf26ZhHz6uM

guest3361

  • Gäst
SV: EVE Online ?
« Svar #52 skrivet: 2010-09-05, 09:10:11 »
Alltså är det detta dem skall införa i EVE online när det gäller station walking så är jag mäkta imponerad, samtidigt förstår jag att det tagit tid wow!

http://www.youtube.com/watch?v=Gf26ZhHz6uM
sweeeeeet

fast ser just nu fram emot Dust 514 se hur de får ihop det spelet..

Utloggad Elkovitch

  • =[OG]=Medlem
  • Tjuvröker under en gran
  • **
  • Antal inlägg: 64
SV: EVE Online ?
« Svar #53 skrivet: 2011-01-13, 23:53:03 »
Som redan sagt, eve blir vad man gör det till. o det tar inte speciellt mycke tid om man inte vill. Jag e med i en allians som bor i 0.0 securety sys, o där tjänar jag pengar på jaga ncp's. man kan göra 50-100 miljoner i timmen på det. o ett "normalt" fleet combat ship (battlecriuser) kostar 40-50 mille. o det e inte ofta man blir ner pangad. beror iof på vem som e FC :)
Och man kan även ha några planeter som backup pengar som jag. tillverka enkla grejer så du inte behöver lägga ner tid på att flytta mineraler mellan planeterna. då behöver man logga in i 10 minuter var 4:e dag o aktivera produktionen o kolla skills för att hålla pengarna rullande o skills tränade
EvE Online Player.
Main: Gonnaeatit

 

Senaste inlägg