Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Krig ?  (läst 2554 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest168

  • Gäst
Krig ?
« skrivet: 2007-05-08, 21:53:16 »
Spelare Kukakuken
Detaljer: Beskrivning:
 
Ranking: 6251 
Stam: Germaner
Allians: I.A.E.
By: 1
Befolkning: 180
 
» Skriv meddelanden
 


By:
Namn Invånare Koordinater
IronForge (Huvudstad) 180 (26|89)



Anfaller Rafts lillby i mitt område, jag har skickat en straffexpidition till honom bestående av:

Trupper på väg

Germania Attack mot IronForge
           
Trupper 50 0 150 0 0 150 0 0 0 0
Ankomst   om 1:49:10 h vid 23:40:16 klockan
 


Jag kommer också att skicka ett mess till deras ledare om den uppkomna situationen, jag föreslår att våra diplomater kontaktar dom, jag kommer aldrig att tolerera anfall mot våra småbyar i "mitt" område.

Warlord
/Ace

guest580

  • Gäst
SV: Krig ?
« Svar #1 skrivet: 2007-05-08, 21:54:59 »
Personligen hävdar jag att alla ska ha en chans att betala tillbaks innan dom bestraffas...
Men men :)

guest168

  • Gäst
SV: Krig ?
« Svar #2 skrivet: 2007-05-08, 22:01:44 »
Hej ni har en medlem kukakuken (vilket löjligt och omoget namn) som har anfallit en av mina alliansvänner. Jag kommer att sända en straffstyrka till honom för detta nesliga anfall mot oss.

Jag har inget emot eran allians och skulle helst se att vi vore vänner i området, jag kommer däremot aldrig att acceptera anfall på mina vänner och kommer att slå tilbaka med full kraft på sådana försök att plundra oss.

För att lösa den uppkomna situationen föreslår jag att ni sparkar denna usling kukakuken ur er allians och att våra diplomater ordnar ett mer ingående samarbete i fortsättningen.

Mvh
Warlord
/Ace

Utloggad Raft

  • Old Korean TV-star
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 577
SV: Krig ?
« Svar #3 skrivet: 2007-05-08, 22:38:04 »
Till saken hör den att de är många i detta område precis som vi är många. De flesta av oss är dock inne på vår andra by vilket kan innebära att vi är lite sårbara så här i början. Som tur är så har vi ju Ace och Rhodesion som änglar över oss..  :)

Vid ett fullskaligt krig så tror jag dock att de skulle få svårt att göra något mot oss.

/Raft
Ace!  :kiss

guest168

  • Gäst
SV: Krig ?
« Svar #4 skrivet: 2007-05-08, 23:41:26 »
Ämne: Germania anfaller IronForge
skickat: fm 08.05.07 vid 23:40:16 klockan
 

Anfallare acemicken från byn Germania
           
Trupper 50 0 150 0 0 150 0 0 0 0
Förluster 6 0 18 0 0 18 0 0 0 0
Byte 981 3476 1922 4487


Försvarare Kukakuken från byn IronForge
             
Trupper 71 70 34 3 5 0 0 0 0 0 1
Förluster 71 70 34 3 5 0 0 0 0 0 1
 

 

guest168

  • Gäst
SV: Krig ?
« Svar #5 skrivet: 2007-05-09, 17:12:23 »
Problemet är ur världen.


Hej igen tack för det, ja det finns ingen anledning varför det inte skulle göra det. Jag ber våran diplomat tar kontakt med dig för vidare diskussioner.

Lycka till i spelet!.
/Ace
____________
Frödeberg skrev:

Hej.

kukakuken är nu kickad. så nu kan ni anfalla honom hur mycket ni vill. hoppas detta samarbete kan fungera lika bra i framtiden...

M.V.H Frödeberg I.A.E. 
 


acemicken skrev:

okej jag återkommer när jag vet lite mer...
____________
acemicken skrev:

Hej nej det är bara en person som han har attackerat, tack för att du kollar upp det. Jag såg till att han inte kunde attackera flera.

Ha en bra dag!
/Ace
____________
Frödeberg skrev:

Hej,

Jag ska genast undersöka saken närmare, har han attackerat flera lr gäller det endast en person?

/Frödeberg
____________
acemicken skrev:

Hej ni har en medlem kukakuken (vilket löjligt och omoget namn) som har anfallit en av mina alliansvänner. Jag kommer att sända en straffstyrka till honom för detta nesliga anfall mot oss.

Jag har inget emot eran allians och skulle helst se att vi vore vänner i området, jag kommer däremot aldrig att acceptera anfall på mina vänner och kommer att slå tilbaka med full kraft på sådana försök att plundra oss.

För att lösa den uppkomna situationen föreslår jag att ni sparkar denna usling kukakuken ur er allians och att våra diplomater ordnar ett mer ingående samarbete i fortsättningen.

Mvh
Warlord
/Ace

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Krig ?
« Svar #6 skrivet: 2007-05-09, 17:26:19 »
Strålande!  :supporter

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

 

Senaste inlägg