Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Alliansskapande på server x3 vid omstart  (läst 1946 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest1474

  • Gäst
Alliansskapande på server x3 vid omstart
« skrivet: 2007-09-02, 16:02:09 »
Jag lirade på server 2 tidigare och var med i OK, men jag tröttnade. Satsade allting på speedservern istället. Upptäckte att jag hade gjort en massa misstag i början. Jag tror att jag är en rätt mycket mer erfaren spelare nu och aktiv som bara den...

Jag är med i en allians på speedservern som heter Chips. Vi har kanske inte haft den allra bästa rankingen, men vi ser sällan några sköldar på attack-listan. Vi har sett till att ligga på en väldigt begränsad del av kartan och det har resulterat i att vi enkelt har kunnat hjälpa varandra. Farmning har också varit ett högt prio, men vi har sett till att spelaren som vi farmar inte slutar spela på grund av detta, man ska farma snällt. Största delen av ledningen består av några riktigt duktiga spelare, men jag får erkänna att alla kanske inte har samma erfarenhet i alliansen.

I varje fall är tanken att vi ska skapa en ny allians efter omstarten och jag tycker att ni i OK verkar vara ett trevligt gäng med, så om någon tänker börja spela på speedservern sen får ni gärna samarbeta med oss. Gissar på att det inte är allt för många som orkar, men om någon vill så... Tror dessvärre inte att alla duktiga spelare i min allians kommer orka fortsätta spela.

 

Senaste inlägg