Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Recention Company of heroes  (läst 2938 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest221

  • Gäst
Recention Company of heroes
« skrivet: 2006-10-09, 23:36:08 »
Company of heroes :thumb

Ett fantastiskt bra spel för er som gillar strategi på plutons nivå. Man börjar med breifing
och sen pang på Normandy nästa och 15 uppdrag till. Det är mycket snyggt och otroligt följsamt. Man bygger en liten bas tar strategic points och måste spara på resurserna, lagom många enheter/kontroller att hålla reda på, och grupperna gör faktiskt bara det man säger åt dom och inget annat. Man får  lite bättre grejer ju längre in i spelet man kommer. Tanks kör igenom hus, murar vrak . Gubbarna blir mer rutinerade ju mer uppdrag dom varit med om. Man kan inte spela tysk i kampanjen ett litet minus där. Ett fantastiskt kul spel där man ibland inte hinner styra alla frontlinjer men fy fan va kul, dock alldeles för kort, som alltid med roliga spel. Kunde ej prova multiplayer delen då någon hora tagit min cd-key. Spelet köptes på discshop och jag ger det fem  :bow :bow :bow :bow :bow  av fem möjliga.
/ Will

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Recention Company of heroes
« Svar #1 skrivet: 2006-10-12, 09:52:10 »
Kan bara instämma med föregående talare. Det bästa RTS spelet hittills, och grafiken är helt makalös. Aldrig har artilleriets granater landat så vackert, det är så att man får en tår i ögonvrån...

Tips!

Snipers är grymma! Man kan faktiskt röja riktigt rejält med enbart en sniper och en mortarcrew.

Edit: Tråden borde kanske flyttas till Wheelchair Warriors?

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Recention Company of heroes
« Svar #2 skrivet: 2006-10-12, 10:10:16 »
Flyttad / Loopen
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Hellacopter

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 157
    • Speedfreaks
SV: Recention Company of heroes
« Svar #3 skrivet: 2006-10-12, 11:53:20 »
Jag har köpt "Faces of War", uppföljaren till "Soldiers: Heroes of WWII" och direkt konkurrent till CoH. Jag har inte börjat spela det ännu p g a lägenhetsrenovering men jag återkommer med en recention då jag spelat det ett tag... :)
För att skapa musik krävs en bra musiker, för att "spela" hiphop behövs bara en dåligt uppväxt

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
SV: Recention Company of heroes
« Svar #4 skrivet: 2006-10-12, 12:02:41 »
Men var är :lil när man behöver honom?

Det heter "recension" grabbar, inget annat. ;)
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad Lasse i ledet

  • Old B-Team Leader
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 558
SV: Recention Company of heroes
« Svar #5 skrivet: 2006-10-12, 19:10:54 »
:thx @skuggan
"Jag tar rygg på Letalis"

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
SV: Recention Company of heroes
« Svar #6 skrivet: 2006-10-13, 09:45:29 »
@LiL: np

Förutom att tracka will för stavningen så ska jag nog ta och utvärdera det här spelet själv också, det verkar ju faktiskt ganska kul. :)
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Recention Company of heroes
« Svar #7 skrivet: 2006-10-15, 21:14:32 »
Jag har köpt "Faces of War", uppföljaren till "Soldiers: Heroes of WWII" och direkt konkurrent till CoH. Jag har inte börjat spela det ännu p g a lägenhetsrenovering men jag återkommer med en recention då jag spelat det ett tag... :)

Jag sitter precis och spelar Soldiers: Heroes of WWII och måste säga att detta spel fall mig ännu mer i smaken än Company of Heroes. Otroligt detaljerat, och inte samma stress som i ett traditionellt RTS. Me like!  :thumb

guest667

  • Gäst
SV: Recention Company of heroes
« Svar #8 skrivet: 2007-04-22, 00:18:06 »
Har precis styrt company of heroes..samtidigt som c&c tiberium wars..får se hur mycket coh det blir men det jag hunnit titta på ser grymt lovande ut.. helt klart värt att lad..köpa hem o prova :thumb

 

Senaste inlägg