Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Travian server 1  (läst 2995 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest168

  • Gäst
Travian server 1
« skrivet: 2007-04-02, 21:07:54 »
Tänkte uppdatera om läget på server 1 för dom som är intresserade.

Alliansen är inte särskilt aktiv där vilket är synd. Men det som stör mig mest är att våra forna allierade EXODUS nu farmar våra medlemmar regelbundet. det är särskilt en från EXODUS jag stör mig på och det är Micke Erövraren.

Jag startade ju väldigt sent på server 1 och bygger upp min by där för fullt (Romare 258 innevånare). Jag har hittils undvikit anfall och bygger så saktliga ut min arme och by, har idag utvecklat och börjat bygga Ceasarriddare. Så när jag blir "stor" kommer jag att komma ihåg vem Micke Erövraren är :).

Under tiden ropar jag på hjälp!, Cyberlizzard hör du mig?.

/Ace

Utloggad davs

  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 896
SV: Travian server 1
« Svar #1 skrivet: 2007-04-02, 21:29:01 »
haha jag är stor och mäktig på server 1, var ligger din by osv. orkar itne springa över hela gjorden för att hjälpa dig ;)

guest168

  • Gäst
SV: Travian server 1
« Svar #2 skrivet: 2007-04-02, 21:33:38 »
haha jag är stor och mäktig på server 1, var ligger din by osv. orkar itne springa över hela gjorden för att hjälpa dig ;)

Jag behöver inte hjälp det är mina alliansfränder som behöver hjälp. Anfall gärna Micke Erövraren :).

/Ace

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Travian server 1
« Svar #3 skrivet: 2007-04-03, 08:33:51 »
Jag har en fisby på ettan.... är det lönt?

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Travian server 1
« Svar #4 skrivet: 2007-04-03, 12:23:19 »
Lägg en rökare så de går vilse!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest253

  • Gäst
SV: Travian server 1
« Svar #5 skrivet: 2007-04-03, 23:50:21 »
här är jag. :) Dock har jag just nu inte fullgott skydd till mig själv knappt. En attack (som gav mig 14:e platsen bland de bästa försvararna på servern ;) ) wipade i stort sett hela mitt försvar. Berättar du dock vem som blir anfallen, vart han bor och vad fi anfaller med för mängd och typ av trupper ska jag se vad jag kan göra. Skicka ett PM ingame till mig, CyberLizard. Sen är det så att om man inte är tillräckligt aktiv riskerar man att farmas.

guest168

  • Gäst
SV: Travian server 1
« Svar #6 skrivet: 2007-04-04, 09:32:16 »
här är jag. :) Dock har jag just nu inte fullgott skydd till mig själv knappt. En attack (som gav mig 14:e platsen bland de bästa försvararna på servern ;) ) wipade i stort sett hela mitt försvar. Berättar du dock vem som blir anfallen, vart han bor och vad fi anfaller med för mängd och typ av trupper ska jag se vad jag kan göra. Skicka ett PM ingame till mig, CyberLizard. Sen är det så att om man inte är tillräckligt aktiv riskerar man att farmas.

 :kiss

Jag tar kontakt med dig senare ingame när du återhämtat dig från sista fältslaget. Visst måste man vara aktiv själv. Jag tillhör nog dom där som andra svär över att jag farmar dom hela tiden, har dock klarat mig själv från attacker hittils. Men jag startade ju i ett ny del där alla hade samma förutsättningar.

/Ace

 

Senaste inlägg