Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Marvelfilmer  (läst 13778 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest253

  • Gäst
Marvelfilmer
« skrivet: 2008-01-29, 22:32:52 »
En tråd med tips om nyheter eller frågor, främst för oss som gillar maffiga effekter och riktigt, riktigt corny manus... ;)

Jag börjar. Maj 2008:
http://www.ironmanmovie.com/

:drool

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Marvelfilmer
« Svar #1 skrivet: 2008-01-30, 09:45:06 »
vill se nu
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #2 skrivet: 2008-04-16, 09:19:51 »
http://incrediblehulk.marvel.com/

Mmmmm...Edward Norton... *Homer-dregel*

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Marvelfilmer
« Svar #3 skrivet: 2008-04-16, 10:44:03 »
 :drool :eager

Edward Norton klart intressant som Banner!!!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #4 skrivet: 2008-04-18, 06:40:00 »
http://watchmenmovie.warnerbros.com/

Trodde inte det var så förbenat långt tills släpp... Jaja... Den kommer i alla fall! :)

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Marvelfilmer
« Svar #5 skrivet: 2008-04-18, 08:38:06 »
Vad jag kommer ihåg så är serien lite små odd
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #6 skrivet: 2008-04-18, 09:27:20 »
Vilket gör det till en än bättre film. :)
Dessutom är vårt nya svenska stjärnskott med. Huruvida detta är positivt överlämnar jag till andra att fundera kring.

Utloggad Bishonen

  • Bloodlord
  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 396
  • Spankin the monkey since 1977
SV: Marvelfilmer
« Svar #7 skrivet: 2008-04-23, 01:03:56 »
Vad jag kommer ihåg så är serien lite små odd

Och sjukt bra på alla sätt och vis. Vem var det som tecknade serien och kommer vederbörande att medverka till att filmen blir ens hälften så bra som serien?
-I'M IN UR [noun] [verb]ING UR [noun]

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #8 skrivet: 2008-04-27, 05:58:57 »
Wolverine-trailer...
http://www.youtube.com/watch?v=QouNeQOmhIY&feature=related

Jag kan inte garantera för äktheten i denna, men det ska vara en trailer för den kommande Wolverine-filmen. Herregud... Folk har för mycket fritid...

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #9 skrivet: 2008-04-27, 06:31:15 »
Thor the Thundergod. Har alltid ställt mig lite tveksam till denna hjälte och hur de porträtterat nordisk mytologi. Nåja, vi kan säkerligen se fram emot en actionfylld rulle med cameo av Stan Lee.
http://us.imdb.com/title/tt0800369/

Det har blivit en liten extra tävling i alla de senaste Marvelfilmerna. Vem ser Stan Lee först. :)

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #10 skrivet: 2008-05-08, 08:50:00 »
Så detta är väl lite att dra Marvel-iden ett steg för långt, men serietidningen var faktiskt skapad av Marvel. Nåja, här finns lite bilder från nya G.I. Joe. Och i en av rollerna dyker min favorit Dr Who upp, men så har jag inte kommit mig för att kolla senaste säsongerna med David Tennant (som gjorde en briljant insats i tv-serien Casanova).
http://www.firstshowing.net/2008/05/07/first-look-gi-joes-destro-heavy-duty-and-storm-shadow/

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #11 skrivet: 2008-05-08, 09:30:37 »
Vad jag kommer ihåg så är serien lite små odd

Och sjukt bra på alla sätt och vis. Vem var det som tecknade serien och kommer vederbörande att medverka till att filmen blir ens hälften så bra som serien?

Dave Gibbons tecknade och Alan Moore skrev manus. Moore har en fallenhet att alltid tycka att hans alster suger på vita duken och är aldrig sen att påpeka hur dåligt det blev för resten av världen... Men watchmen kanske blir undantaget? :)

Watchmen... var det Marvel verkligen?

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #12 skrivet: 2008-05-08, 12:43:13 »
Dave Gibbons tecknade och Alan Moore skrev manus. Moore har en fallenhet att alltid tycka att hans alster suger på vita duken och är aldrig sen att påpeka hur dåligt det blev för resten av världen... Men watchmen kanske blir undantaget? :)

Watchmen... var det Marvel verkligen?

Nope, DC. Men denna tråden tillåter lite flytande innehåll. Tror den gemensamma nämnaren snarare är "serier som blir film". :)

Alan Moore har faktiskt oftast rätt när han beklagar filmerna hans alster ger upphov till. Själv har jag alltid älskat V för Vendetta ända sedan jag sniffade upp serien i en "Blandat ointressant" box på Bok och Biblioteksmässan i Göteborg för många år sedan. Och jag blev ganska besviken på filmen. En bra film, och de höll fast rätt bra vid storyn (sedan är ju Natalie Portman och Stephen Fry mina favoritskådisar), men hela kärleksgrejen mellan V och Evey var ett stort minus. I serien är han såpass skadad av sin fängelsevistelse att han inte riktigt kan skilja mellan sig själv och sin bild av egot som revolutionen förkroppsligad, vilket gör att han aldrig blir en enkel människa utan mer en motpolskraft till den totalitära staten. Hans attack är inte ens hat, utan mer naturens sätt att balansera alltför starka krafter. Men men, man kan inte få allt här i världen. :)

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Marvelfilmer
« Svar #13 skrivet: 2008-05-08, 12:58:57 »
Fast för att vara en serie-till-film konvertering tyckte jag nog att V var ovanligt lyckad.
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Marvelfilmer
« Svar #14 skrivet: 2008-05-08, 15:36:51 »
 :stupid
Som i LotR. varför gifter sig Aragorn med Arven för???
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Marvelfilmer
« Svar #15 skrivet: 2008-05-08, 17:00:30 »
Därför att det står så i boken, dummer.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Marvelfilmer
« Svar #16 skrivet: 2008-05-08, 20:27:49 »
Nä han skall gifta sig med Eowyn enligt boken ju!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #17 skrivet: 2008-05-08, 21:28:08 »
*febrilt bokbläddrande följer*

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Marvelfilmer
« Svar #18 skrivet: 2008-05-08, 22:09:02 »
Jag har inte böckerna (tycker i ärlighetens namn att de suger) men wikipedia hänvisar till Arwen i såväl den svenska som engelska versionen. Måhända kan det vara ännu en Ohlmarksk "översättning" som ligger bakom begreppsförvirringen?
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #19 skrivet: 2008-05-08, 22:29:50 »
Nä, Aragorn gängar sig med Arwen även i Ohlmarks tappning. :)

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Marvelfilmer
« Svar #20 skrivet: 2008-05-09, 13:12:47 »
Vad har jag då fått Eowyn ifrån. Hade för mig att de gifte sig för att tillbaka alliansen mellan Gondor och Riddersmark
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #21 skrivet: 2008-05-09, 14:07:55 »
Eowyn och Faramir, minns ni väl. De träffas ju där på sjukan efter slaget om Minas Tirith. Det antyds ju till och med i filmen med ett litet ögonkast, har jag för mig.  :love

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Marvelfilmer
« Svar #22 skrivet: 2008-05-10, 08:30:42 »
Eowyn blir kär i Aragon  när dom möts första gången. Aragon avvisar henne innan han drar in på dödens väg. Det är en av anledningarna till att hon tappar livsgnistan och vill dö på slagfältet... Så det så.
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad E-doT

  • Old bitter grogghagga
  • Global moderator
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 047
    • www.femuglor.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #23 skrivet: 2008-05-10, 08:55:48 »
Ja ja, men det där är ju INNAN Faramir.  :)

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Marvelfilmer
« Svar #24 skrivet: 2008-05-10, 16:37:42 »
en fråga från en som inte hänger med... Vad har detta med marvel filmer att göra?

 :thumb

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #25 skrivet: 2008-05-10, 18:00:23 »
en fråga från en som inte hänger med... Vad har detta med marvel filmer att göra?

 :thumb
Det har jag också undrat ett tag nu. :)

Så lite nytt Marvel:
http://www.iwatchstuff.com/2008/05/beverly_hills_chihuahua_become.php
http://www.iwatchstuff.com/2008/05/marvel_studios_announces_sched.php

guest253

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #26 skrivet: 2008-05-11, 00:30:58 »
Och ska vi återkoppla lite snyggt till trådens HUVUDSAKLIGA ämne (Tänkte faktiskt enbart på Marvel's universum när jag skapade tråden. Det är just deras hjärndöda serieblaskestil jag vill åt. Watchmen är ju finkultur! ;) )

X-Men Origins: Wolverine:
http://www.imdb.com/title/tt0458525/

Titta nu i rollistan. Vem är det inte som spelar "Beak"? Jo, Dominic Monaghan som förmodligen mest är känd för sin roll som "Meriadoc 'Merry' Brandybuck" i LOTR... :D


guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #27 skrivet: 2008-05-11, 15:51:50 »
Varför tänkte jag direkt på "Six degrees of Kevin Bacon"?
Vi borde lägga upp en sådan tråd... Hmmm.... Jaja...

Ja, just det, Terminator 4 kommer få PG13-gräns i USA. Yippie! Den mörka dystra dystopiska världen kommer alltså innehas av Wall-E robotar och Lunarstorm-styrt Skynet... SSSSUUUUCCCCKKKK!!!!!!

Varför komma in på rätt spår i denna tråden när inget annat ämne fungerat så? :)

guest253

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #28 skrivet: 2008-05-13, 00:29:13 »
*rys!*

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Marvelfilmer
« Svar #29 skrivet: 2008-05-13, 17:49:40 »
För att återknyta till Watchmen - jag ser verkligen fram mot den filmen trots risken för att det blir en blek kopia. Gillade anti-hjälten Rorschach!  :thumb


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #30 skrivet: 2008-07-24, 07:27:17 »
För er som inte sett trailern till Watchmen än. Skäms. :nono

Lite nytt om Death: The high cost of living.
http://www.beyondhollywood.com/neil-gaiman-to-direct-death-the-high-cost-of-living-movie/
Minns inte hur mycket Gaiman gjorde på Neverwhere tv-serien, men tror han var väldigt involverad där. Kan funka att han regisserar själv, förhoppningsvis får han hjälp.
Men SHIA LEBIFF! F*N!!! Jag kan inte med den mannen... Inte riktigt säker på varför, men kan vara för att han är ful, har alltid precis samma uttryck och ungefär lika trovärdig som en groda i en advokatbyrå oavsett filmroll...

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Marvelfilmer
« Svar #31 skrivet: 2008-07-24, 08:13:22 »
Hoppas den funkar. Med både Death och Stardust i bagaget blir det ju bara en tidsfråga innan American Gods filmatiseras. Förhoppningsvis i lite samma anda som Carnevale :thumb
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #32 skrivet: 2008-07-24, 11:02:59 »
American Gods har jag velat se som mini-serie sedan boken släpptes... Helt lysande story!
Har du sett Neverwhere? Gaimans första filmatisering. Han skrev faktiskt manus först och bok sedan, producerades av BBC och är en väldigt trevlig liten serie.

Säg nu inte för mkt om Carnivale, har nyss fått hem den så jag kan se hela. :)

guest253

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #33 skrivet: 2008-07-24, 14:37:17 »
Jag har neverwhere liggandes någonstans. Kvaliten är ju inte film, direkt. Möjligen aningen bättre än de genomsnittliga BBC produktionerna..

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #34 skrivet: 2008-07-25, 07:34:11 »
Mmmm BBC-serier.... Där snackar vi killar med känsla för dekorbygge, av någon outgrundlig anledning känns det alltid som om de spelat in alla sina serier i ett skafferi.
I gengäld gör de ju riktiga klassiker som LEXX. :)

Utloggad Loophole

  • Old Drugdealer
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 929
SV: Marvelfilmer
« Svar #35 skrivet: 2008-07-25, 08:32:54 »
Neverwhere finns hemma på VHS :D Carnivale är grym! Bara att gratulera. Synd att den lades ner efter två säsonger. Å andra sidan slapp den ju få Lost-syndromet ;)
Eagles may soar, but weasels dont get sucked into jetengines


A bullet may have your name on it, but a grenade is adressed "to whom it may concern".

Everything happens for a reason. But sometimes that reason is that you are stupid and make bad decisions.

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #36 skrivet: 2008-07-25, 18:32:26 »
Lost led ju av Lost-syndromet efter 4 avsnitt... :cartman
Tydligen ska Carnivale ha varit för intelligent för USA så ingen orkade se den, men det kan vara snack också...

Lite som det faktum att de just nu slaktar Spike Jonez "Where the wild things are". En barnbok jag gillade, och hans planer för boken verkade väldigt bra. Men den blev tydligen för hemsk för studion, så de har spelat in en hel bunke nya scener.
Dagens ungar klarar tydligen inte så hemska saker som Neverending Story, Labyrinth, Return to Oz, Braindead och så vidare.

Känns som denna tråden blir alltmer  :offtopic

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #37 skrivet: 2008-10-10, 09:21:56 »
Så detta är inte heller en Marvel-karaktär. Men denna tråden är lite skräptråd för kommande serie-filmer. :)
Jonah Hex, som Pruneboy har som avatar, kommer att bli film och här är senaste ryktet:
http://www.firstshowing.net/2008/10/09/rumor-neveldine-and-taylors-jonah-hex-is-josh-brolin/

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #38 skrivet: 2008-10-10, 09:34:02 »
Blir väl lika stor som blueberryfilmen. :)

Jag såg bilden på Thomas Jane, men måste säga att det här verkar bättre.

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #39 skrivet: 2008-10-10, 12:01:27 »
Det var en sån där film som passerade i ögonvrån. Har lite svårt för de där cowboy-serierna, så den fick passera.
Var det ngt att se?

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #40 skrivet: 2008-10-10, 13:34:59 »
Inte sett tyvärr.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Marvelfilmer
« Svar #41 skrivet: 2008-10-10, 21:17:25 »
Blåbärsfilmen tycker jag var kass. Inte ens känslan som finns i serien kunde man ana.
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Marvelfilmer
« Svar #42 skrivet: 2008-10-10, 21:18:36 »
Såg föresten Mutant chronicels igår.
Skaplig film faktiskt!
 :oggubben :oggubben :oggubben
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #43 skrivet: 2008-10-10, 23:56:04 »
Har haft den hemma men inte sett den eftersom 3 pers sagt till mig att detär ett tecken på den kommande apokalypsen... :)
Får väl testa den själv...

Utloggad Enos Pork

  • Old Gent
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 455
  • Snygg kan du vara själv!
SV: Marvelfilmer
« Svar #44 skrivet: 2008-10-22, 08:31:22 »
Visserligen ingen Mavellfilm men ändå :)

Den 9 minuter långa Rockfish  ska visst bli animerad långfilm (?) film med Vin Diesel.

Kan ju bli lite cool?  :oggubben
« Senast ändrad: 2008-10-22, 08:40:20 by Enos Pork »

Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is; never try.

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #45 skrivet: 2008-10-30, 09:46:47 »
Fortsätter missbrukar Marvel-tråden med (i detta fallet Vertigo) serie-album blir film.
Preacher, en serie jag vet flera här läst.
http://www.firstshowing.net/2008/10/29/sam-mendes-directing-adaptation-of-vertigos-preacher/

guest1435

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #46 skrivet: 2008-10-30, 10:20:19 »
Bara att hålla tummarna att det blir av den här gången å inte bara går i graven som de tidigare försöken. Tror dock Preacher hade mått bäst av att bli en HBO-serie. Hajar inte hur de tänkt få in allt i en film utan att "slakta" original-serien som i tex Hellblazer. Om de inte gör flera filmer förstås....Hoppas kan man ju alltid.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Marvelfilmer
« Svar #47 skrivet: 2008-10-30, 10:25:10 »
Film av preacher... Tunga grejer. Måhända kan watchmenfilmen bana väg för lite mörkare serie-till-film historier. (Om de vågar köra watchmen troget till orginalet förstås... Jösses - det slutet blir ju värsta dr. strangelove med Vera Lynn och allt kom jag just på).

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #48 skrivet: 2008-10-30, 12:28:14 »
Jag har inte läst Watchmen, och ja, jag skäms... :blush
Men filmen verkar bli riktigt lovande, även om Kevin Smith hävdar att den förvisso är väldigt bra, men årets Batman var bättre...
Kevin Smith som sett både Watchmen och nya Star Trek (som känns lite floppad eftersom alla skådisarna ser ut som om de kommer direkt från OC)... Damn him!

Constantine kändes inte riktigt Hellblazer. Trots både Tilda Swinton och Stormare... Med tanke på de stories som redan finns kändes denna både tam och forcerad.

Utloggad DeadHead

  • Old Cleaning Lady
  • =[OG]=Medlem
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 216
SV: Marvelfilmer
« Svar #49 skrivet: 2008-10-30, 14:04:15 »
Watchmen var otroligt bra vill jag minnas, fast nu är det så många år sedan jag läste den så jag kommer inte ens ihåg vad den handlade om... :blush

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #50 skrivet: 2008-11-18, 09:50:25 »
Detta är inte heller Marvel (ja, jag ska sluta skriva det i varje post).
Nya Star Trek-filmen har en trailer.
http://www.firstshowing.net/2008/11/17/jj-abrams-star-trek-trailer-what-do-you-think/

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #51 skrivet: 2008-11-21, 08:15:23 »
Astroboy á la USA = Påklädd och med den fantastiska estetiken hos Disneys House of Mouse... :cry
http://www.firstshowing.net/2008/11/20/imagis-astro-boy-teaser-trailer-officially-unveiled/
Menar inte att originalet är ett grafiskt mästerverk, men Astro Boy ser ut som Dreamworks kommande:
http://www.firstshowing.net/2008/11/04/must-watch-dreamworkss-monsters-vs-aliens-teaser-trailer/

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #52 skrivet: 2008-12-12, 20:04:42 »

guest1645

  • Gäst
SV: Marvelfilmer
« Svar #53 skrivet: 2009-01-14, 05:43:03 »
Lite ny Preacher information som väl, egentligen, inte är information...
Sam Mendes vill läsa ett manus innan han säger att han tänker göra Preacher. Och något manus är inte klart. Alltså, inget nytt har hänt om man ska vara ärlig.
Men en icke-nyhet är också en nyhet, så läs mer här.
http://www.firstshowing.net/2009/01/13/director-sam-mendes-still-not-wed-to-preacher/

 

Senaste inlägg