Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: COD4 scrims...  (läst 2647 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad <=KB=>Merlin

  • FPS Gamer
  • V.I.P.
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 592
    • Harvey Wallbanger
COD4 scrims...
« skrivet: 2009-03-10, 22:08:23 »
Tjenis.

De mest inbitna COD-spelarna har gått ihop och skapat två scrim-teams. Vi spelar främst 6- eller 8v8, S&D på stockmaps. Jag frågade Enos om ni har organiserat något liknande själva, men han föreslog att jag skulle posta här.

Vi letar friendlies, så är några av er intresserade av att köra ett eller flera scrims mot oss? Vi kör vanligtvis på söndagkvällar, men det går säkert att diskutera. Vi har även en matchserver att tillgå.

Så, vad sägs? Några som har lust att skrapa ihop ett lag och köra? :)  :supporter

.......................Anál nathrach, orth’ bháis’s bethad, do chél dénmha.......................


guest1641

  • Gäst
SV: COD4 scrims...
« Svar #1 skrivet: 2009-03-11, 18:00:40 »
Jag är på,Spelar ju ändå som en tok om dagar o nätter så lite vänliga scrims skulle vara trevligt. :pistols

Utloggad <=KB=>Merlin

  • FPS Gamer
  • V.I.P.
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 592
    • Harvey Wallbanger
SV: COD4 scrims...
« Svar #2 skrivet: 2009-03-11, 23:33:36 »
Då får du börja tjata på dina lagkamrater då då ;) Som sagt, 6 eller 8v8... :) :pistols

.......................Anál nathrach, orth’ bháis’s bethad, do chél dénmha.......................


Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: COD4 scrims...
« Svar #3 skrivet: 2009-03-13, 18:17:21 »
nått ska vi väl kunna knåpa ihop tycker jag... vi e juh några stycken som spelar lite COD 4 igen. Dock nya mapparna men nångång ska vi väl klara få ihop ett lag...

 :thumb

guest1688

  • Gäst
SV: COD4 scrims...
« Svar #4 skrivet: 2009-03-13, 23:30:22 »
Jag kan nog vara med om det inte varar för länge eller om vi kör på en helg.. på en vardag kan jag vara uppe till 22.00 på en helg kan jag vara uppe   :hm "lite" längre   :)

Utloggad <=KB=>Merlin

  • FPS Gamer
  • V.I.P.
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 592
    • Harvey Wallbanger
SV: COD4 scrims...
« Svar #5 skrivet: 2009-03-15, 11:58:38 »
Vår "normala" tid är söndagar kl åtta svensk tid. Vi brukar köra två maps S&D där man får både försvara och anfalla på varje map och man kör först till fem poäng vanligtvis. Det brukar ta en dryg timma beroende på hur jämnt man spelar.

Men självklart går det att disskutera andra dagar och tider. Plocka ihop ett lag och skicka mig ett PM så ska vi nog kunna komma övverens om något... :)

.......................Anál nathrach, orth’ bháis’s bethad, do chél dénmha.......................


guest1688

  • Gäst
SV: COD4 scrims...
« Svar #6 skrivet: 2009-03-16, 15:03:14 »
Okej klockan åtta det ska väll funka  :thumb

Utloggad <=KB=>Merlin

  • FPS Gamer
  • V.I.P.
  • Gubbsjuk
  • ****
  • Antal inlägg: 592
    • Harvey Wallbanger
SV: COD4 scrims...
« Svar #7 skrivet: 2009-03-29, 22:41:52 »
Bump... :supporter

.......................Anál nathrach, orth’ bháis’s bethad, do chél dénmha.......................


 

Senaste inlägg