Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Godmorgon & Natti  (läst 1587777 gånger)

0 medlemmar och 33 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3660 skrivet: 2007-09-21, 08:08:20 »
Morgon alla glad människor
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

Utloggad Buz

  • Brunkol, mums!
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 469
  • Det enda dåliga med att bli äldre är bakfyllorna
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3661 skrivet: 2007-09-21, 09:13:33 »
Godmorgon alla glada! Idag är det fredag, i eftermiddag är det HEEEEEEEELG!!
/Buz
-----------------------------------------------
404 Not found

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3662 skrivet: 2007-09-21, 09:25:06 »
God morgon på er alla
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Grönis

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 361
    • http://www.jensofia.se
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3663 skrivet: 2007-09-21, 15:43:35 »
 :hi :coffee många timmar kvar att jobba denna vecka... :urrk

Utloggad Buz

  • Brunkol, mums!
  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 469
  • Det enda dåliga med att bli äldre är bakfyllorna
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3664 skrivet: 2007-09-22, 09:34:43 »
Godmorgon

Idag är det .... HELG!!!
/Buz
-----------------------------------------------
404 Not found

guest1556

  • Gäst
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3665 skrivet: 2007-09-22, 09:37:59 »
godmorgon  :)

Utloggad Grönis

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 361
    • http://www.jensofia.se
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3666 skrivet: 2007-09-22, 10:38:43 »
 :hi :sleep :coffee o bara lite över 20 timmar kvar att jobba denna helg...  :headbang

Utloggad Looser

  • =[OG]=Medlem
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 427
  • Old Bamba
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3667 skrivet: 2007-09-22, 12:20:03 »
God mitt på dagen på er alla
Loosers dont have time to whine
We allways get killed first

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3668 skrivet: 2007-09-22, 12:42:20 »
God middag, god middag.

Håller på att röja vinden så att man kan få plats med allt junk man har i lägenheten på vinden istället. Trots att man bara har en trapp upp till vinden (fördelen med att bo högst upp i ett hyreshus) så ville inte ens hunden hålla mig sällskap alla vändor. Han ställde sig högst upp, kikade ner på mig när jag sprang ner för att hämta nya saker och sen stod han och viftade på svansen så glatt när jag kom tillbaka...  :(

Men det börjar arta sig och bli riktigt fint i lägenheten nu... :) Lär nog få belöna mig med en  :drink ikväll... :)

guest1566

  • Gäst
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3669 skrivet: 2007-09-22, 12:53:57 »
God middag, god middag.

Håller på att röja vinden så att man kan få plats med allt junk man har i lägenheten på vinden istället. Trots att man bara har en trapp upp till vinden (fördelen med att bo högst upp i ett hyreshus) så ville inte ens hunden hålla mig sällskap alla vändor. Han ställde sig högst upp, kikade ner på mig när jag sprang ner för att hämta nya saker och sen stod han och viftade på svansen så glatt när jag kom tillbaka...  :(

Men det börjar arta sig och bli riktigt fint i lägenheten nu... :) Lär nog få belöna mig med en  :drink ikväll... :)

Klart du måste belöna dig med  :drink ikväll så duktig som du är.. hehe Men vad förväntar du dig av din hund? att han ska bita tag i en kartong med fina porslin föremål och råka tappa dom halva vägen upp? hehe min hund springer ju bara och lägger sig i ett annat rum när jag ska städa.. och tycker självklart att han har gjort allt jobb och därför ska få all god mat. hehe

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3670 skrivet: 2007-09-22, 13:00:49 »
God middag, god middag.

Håller på att röja vinden så att man kan få plats med allt junk man har i lägenheten på vinden istället. Trots att man bara har en trapp upp till vinden (fördelen med att bo högst upp i ett hyreshus) så ville inte ens hunden hålla mig sällskap alla vändor. Han ställde sig högst upp, kikade ner på mig när jag sprang ner för att hämta nya saker och sen stod han och viftade på svansen så glatt när jag kom tillbaka...  :(

Men det börjar arta sig och bli riktigt fint i lägenheten nu... :) Lär nog få belöna mig med en  :drink ikväll... :)

Klart du måste belöna dig med  :drink ikväll så duktig som du är.. hehe Men vad förväntar du dig av din hund? att han ska bita tag i en kartong med fina porslin föremål och råka tappa dom halva vägen upp? hehe min hund springer ju bara och lägger sig i ett annat rum när jag ska städa.. och tycker självklart att han har gjort allt jobb och därför ska få all god mat. hehe

Det fanns några tillfällen då jag faktiskt önskade att man kunde ha gett honom något att bära. (Hmm... det finns ju faktiskt små väskor man kan köpa och hänga på hundar. Man kanske borde införskaffa en sån. ;) ) Men han vill ju vara med hela tiden och har lite problem med att släppa mig eller sambon ur synfältet så därför brukar han alltid springa efter nån av oss. Men den här gången tog väl latheten över. När jag sen hade burit upp det mesta (ska gå några vändor till sen) så såg han riktigt nöjd ut och såg ut att tänka "åh, vad duktig jag har varit och hjälpt matte" och nu ligger han helt utslagen på rygg i hallen och vilar upp sig... :)

guest1327

  • Gäst
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3671 skrivet: 2007-09-23, 01:24:19 »
vindsröj.....  Ojojoj.. Ja jag gjorde senaste vändan uppe på vinden för ett par veckor sedan bara. och det visade sig att jag hade massor av "skräp", "nostalgi" osv osv.. Nå jag tog mod till mig och jag fick nog ut det mesta som aldrig kommer användas igen, både mina egna och fruns prylar.. Så jag måste väl säga att jag hade en riktigt bra vindsröj. Jag tror nog att 2/3 delar försvann från taket :)  hehe..

Nu är det bara förrådet med mina verktyg under trappan kvar att rensa..  Och gud förbjude om vi slänger något, som jag kanske ska använda om ett par år..... :D

Utloggad Baal

  • Old School Left Libertarian
  • =[OG]=Medlem
  • 50-årskris
  • ****
  • Antal inlägg: 447
    • peranderssvard.blogspot.com
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3672 skrivet: 2007-09-23, 03:58:05 »
Gonatt!

Utloggad MooseMan

  • Old Misconnection
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 188
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3673 skrivet: 2007-09-23, 05:11:09 »
tog i runda slängar 10 minuter att skriva www.oldgents.com i addressfälte... nu e jag här så godnatt...

näj jag e inte nära nykter efter en flaska vin en halv kvarting lafrojj(vet att det inte stavas så) och ett par flaskor innis änd gunn...

då gonatt... nu ere så.

Utloggad Airam

  • Old Genta
  • Global moderator
  • Spammer legend
  • *****
  • Antal inlägg: 5 304
SV: Godmorgon & Natti
« Svar #3674 skrivet: 2007-09-23, 06:57:20 »
 :lolabove :thumb

God morgon.

 

Senaste inlägg