Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Bags har hoppat av Finnwars  (läst 2164 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest42

  • Gäst
Bags har hoppat av Finnwars
« skrivet: 2004-07-20, 19:38:13 »
Bags hoppar av Finnwars tycker inte moden kommer upp i den standard jag skulle vilja se.
Men kommer från och med nu att försöka få till en bra SH karta ska bli kul med något nytt.
Ni som spelar i SH divisionen kan ju komma med önskemål om vad ni vill se i en SH karta så ska jag se vad jag kan fixa till :)

Utloggad EL_Rubio

  • Pensionssparar
  • ***
  • Antal inlägg: 198
Bags har hoppat av Finnwars
« Svar #1 skrivet: 2004-07-20, 21:21:25 »
Her har du litt av mitt "drømmekart".. Siden jeg bor på Kongsvinger (selvfølgelig)..  http://www.silentheroes.se/forum/viewtopic.php?t=240

Var meninga at Team SH skulle lage noe av det, men det ser ut som Zlaxzzor er litt "lite aktiv" om dagen.. Har i hvert fall ikke hørt noe om kartet på lenge nå..

Skulle noen ha lyst til å lage noe ut av dette så har jeg fremdeles bildene og kartene som Team SH fikk oversendt i sin tid.. (noe ymse kvalitet, men de gir da et lite inntrykk av hvordan ting ser ut)..

Slagmarken er et område med stående lik. De som er fast besluttet på å dø¸ vil leve. De som håper på å slippe fra det med livet vil dø.
                                                -  Wu Ch`i

guest42

  • Gäst
Bags har hoppat av Finnwars
« Svar #2 skrivet: 2004-07-20, 22:12:04 »
Finns det en karta med höjdskillnader mm som man kan få ?
en orienterings karta eller en teräng karta över det området vore jag glad. :)

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
Bags har hoppat av Finnwars
« Svar #3 skrivet: 2004-07-20, 22:55:14 »
Och inte så jekla mycket småfordon! mycket hus skulle vara kul. gärna vintertema om möjligt. max 4 flaggor s att man inte behöver kuta som en gnu över hela kartan mellan alla flaggor.

kul med en egen OG-bana  :thumb

 

Senaste inlägg