Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Dc Final!  (läst 2806 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest161

  • Gäst
Dc Final!
« skrivet: 2004-10-18, 19:38:46 »
Dc final har släppts yippi!! :supporter
Finns att ladda ner lite varstans undvik dock fileplanet. Laddade ner det därifrån och hade en avg rate på 19 kbps.
*%#¤!&!!

guest3

  • Gäst
Dc Final!
« Svar #1 skrivet: 2004-10-18, 21:16:58 »
Lägg upp det på hum-hum's ftp då. :)


Edit: ändrade ftp-sitens namn pga av önskemål av dess ägare! // Johnny

Utloggad Gunslinger

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 161
Dc Final!
« Svar #2 skrivet: 2004-10-18, 22:45:39 »
Jag sätter igång slangen nu  :smoke

Utloggad Gunslinger

  • =[OG]=Medlem
  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 161
Dc Final!
« Svar #3 skrivet: 2004-10-19, 06:19:14 »
Klart :cheers

guest161

  • Gäst
Dc Final!
« Svar #4 skrivet: 2004-10-19, 06:21:30 »
Har du lagt in den på ftp:n?

Utloggad shadowskimmer

  • Old Little Ninja
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 760
Dc Final!
« Svar #5 skrivet: 2004-10-19, 15:38:20 »
Är gärna med och lajar litet framöver! Dock inte ikväll eftersom vi har match. :-)

Men dra in en post här om ni har något på gång.
I DO NOT BUILD NATIONS - I DESTROY VILLAGES!
AND IN SOME RARE CASES I GET TOTALLY OWNED

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
Dc Final!
« Svar #6 skrivet: 2004-10-25, 12:02:07 »
Tankade ner dc final igår från ftp:n, och testade lite public.

God damn dog darn hell mothafuk sikket slitsamt spel!

Jag som ofta tycker att vanliga bf går fort, att man lätt kan få en bomb i huvvet utan att se vem som släppte den osv. Jag fick verkligen mina fiskar varma.

Körde banan El Alamein och det var ju helt sjukt! Såg inte till en fientlig infanterist på hela rundan, såg knappt nåra fiender alls, by the way. Men dom där mig-planen flyger allt väldigt fort, och släpper många bomber i huvvet på en stackars infanterist.

Tycker nog att modden verkar kul, men det gäller nog (för mig) att välja en bana utan flyg. För det var rätt och slätt värdelöst att bli störtbombad av flygplan där man inte ens hinner se planen innan dom skjuter. Och hur kul är det att ligga i en bunker hela tiden?

Verkar som om masiknerna har större inflytande här än på vanligt BF. Tanksen var också stora, snabba och pricksäkra. Inte lätt, inte.

Jag vill inte alls ge mig på en recension efter bara typ 1 timmes spelande på 1 bana, men mina erfarenheter hittills är att vapnen verkar mycket roligare, men synd att också opfor har samma vapen. ;)

Utloggad hinken

  • Very Old Bucket
  • Moderator
  • Going post(al)
  • *****
  • Antal inlägg: 4 492
Dc Final!
« Svar #7 skrivet: 2004-10-25, 18:18:37 »
Dc är kul som hell , men nackdelen är att flyget tar så stor plats och gör stor skada. El Alamein är extremt i det fallet. Och det finns alltid folk som är sjukligt duktiga på att pricka rätt med flyget.
bättre banor finns om man gillar inf strid. Det roliga med Dc är ju att det finns en sån mångfald med olika vapen , tanks , flyg , helis.
Min egen favorit är att ställa sig i en sluttning med en vulcan eller shilka aa gun och spreja ner allt som rör sig. 3000 skott gör en hel del skada :thumb

 

Senaste inlägg