Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Alla som fick Rift under WCL  (läst 6825 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad deathdealer

  • Old Skipper
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Phantom of the forum
  • ******
  • Antal inlägg: 8 391
  • frustra laborat qui omnibus placere studet
    • http://www.deathstar.se
SV: Alla som fick Rift under WCL
« Svar #15 skrivet: 2011-09-25, 09:49:41 »
Just nu har jag Rift att installera, uppdatering bfbc2, cod och har precis installerat starcraft samt red orcestra..... Så vi syns väl om ett par veckor med min nedladdningshastighet!,,,


Jag förlorade oskulden när jag vart 13....men fick tillbax den när jag gift mig.....

Utloggad Elunyx

  • Pensionerad och lycklig
  • *****
  • Antal inlägg: 1 090
SV: Alla som fick Rift under WCL
« Svar #16 skrivet: 2011-09-25, 11:21:59 »
Om man bara vill testa så kan man ladda ner klienten gratis. Gäller i sju dagar.
https://eu.riftgame.com/en/products/mmo-free-trial/
TERRIBLE, TERRIBLE DAMAGE!!!

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Alla som fick Rift under WCL
« Svar #17 skrivet: 2011-09-25, 11:27:08 »
@DD -Du skulle passa på att tanka under WCL! ;)

Vet inte hur många Rifts som delades ut (10 är en siffra jag tror mig hört) och vad jag vet är det väl 3 som gjort sig tillkänna, så då borde det finnas ett par ex över.

And God knows we need re-inforcements! Vi raggar inte folk aktivt då vi a) vill ha goa gummor o gubbar b) och att de ska vara skandinaver c) gillar att lira casual.

Servern vi lirar på är ganska lagom befolkad, så visst klara vi oss ifall vi behöver pugga. Men det är ju klart mycket roligare att köra instanser "in-guild". Nu har vi iofs tillräckligt många aktiva eller semi-aktiva, men om vi vill köra 10 manna eller fler så blir det pugs. Dock inga krav på rejdande finns och våra officiella spelkvällar är långt ifrån obligatoriska.

Iaf så försöker vi hjälpa alla nya till rätta så gott vi kan, om det så är med svar på frågor eller utrustning (dock droppar det ganska bra grejor om man följer quest-kedjorna). Likaså ifall man behöver hjälp med nått knepigt quest-bus.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

 

Senaste inlägg