Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Generation Zero  (läst 10360 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Johnny Hazard

  • =[OG]=Medlem
  • The God of posting
  • ******
  • Antal inlägg: 9 040
  • - TK? Men du hade ju fel kläder!
SV: Generation Zero
« Svar #15 skrivet: 2019-04-01, 20:57:42 »
Köpte spelet igår. SÅ håller på och laddar ner det. Vi kanske kan spela det i Tidaholm! :)


Som sagt, spelet behöver patchas helt klart. En massa irriterande buggar, både sådana som kraschar spelet och de som gör att uppdrag inte går att slutföra vilket i sin tur gör att man inte kan fortsätta i huvuduppdraget. Sen har vi "zombiemaskinerna", man rensar bort ett gäng i närheten av ett "safehouse" och drar man iväg och gör uppdrag. Om man användr "fast travel" till samma ställe lite senare har hux flux de sönderskjutna maskinerna vaknat upp igen. Dock räcker ett skott att slå ut dom igen, men försöker man loota dom är dom tomma.


Sen har vi ett annat problem som jag tycker är allvarligare, men som det kanske går att kringgå:
Skapar man en ny karaktär som då startar på level 1 så får denne alla platser man besökt och alla uppdrag man gjort med den 1:a går inte att ta. Så du kan inte levla genom att göra de "enkla" uppdragen. Detta blir än krångligare om man ansluter till andra spelare, men då jag bara spelat solo än så länge har jag inte full koll på hur illa det kan bli.


Så ... spelet är grymt, men just nu i en jävla röra. Utvecklarna har inte skrivit nån uppdatering på flera dagar. Det heter att de jobbar på en fix, men det är väääldigt tyst just nu och folk börjar bli småilskna.


"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"My Big Fat Excuse is on cooldown!"

Utloggad Braxen

  • Old Ugly Fish
  • =[OG]=Medlem
  • Spammer of the Universe
  • *******
  • Antal inlägg: 10 559
  • The sky is the limit
SV: Generation Zero
« Svar #16 skrivet: 2019-04-02, 07:51:35 »
Letalis får väl fråga sin polare som jobbar med spelet!
Scouterna gör unga redo för livet genom äventyr och utmaningar som får dem att växa som individer. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör - vi är schyssta kompisar!

 

Senaste inlägg