Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Legendary - Tarecgosa's Rest  (läst 8069 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Legendary - Tarecgosa's Rest
« Svar #15 skrivet: 2011-10-17, 09:59:29 »
Jag lyckades fixa "Charged focus" på Alysrazor igår. Så får vi lite extra tid på torsdag för jag hoppas att ni alla vill hjälpa mig/oss på torsdag med att fixa staven. Sjukt skoj vore det! :)

Så det är bara "Charged focus" på Shannox, Lord Rhiolith och Beth'tilac kvar innan vi kan öppna portalen till sido encountern.

Lättast är att börja med Lord Riholith och sen ta Shannox och sist Beth'tilac då portalen är på samma sida som spindeln.
- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Bråthen

  • =[OG]=Medlem
  • Två fötter i graven
  • *****
  • Antal inlägg: 2 509
  • Old Barista
    • Brôten
SV: Legendary - Tarecgosa's Rest
« Svar #16 skrivet: 2011-10-20, 23:35:08 »
Vill först och främst tacka för en extremt rolig raidkväll och för hjälpen med allt focus, staff och Cinders! :thumb

 :wave

Det kommer lite till att samla om ett tag dock innan jag kan få genomgå den där ceremonin med vasselinet och stuff. :D Men det tar nog bara några veckor extra så det är väl pizofcake. :thumb Hade missat det men Stewe hade minsann koll ;)
Quest - Heart of Flame

- BattleTag - Bråthen#1401

- WoW -
Arkalos - lvl 85 Mage (Outland)
Asaldor - lvl 60 Paladin (Outland)
Fugglie - lvl 10 Hunter - Just an uggly goblin doing stupid things on RP-server Argent Dawn

- SWToR -
Bråten is scattered all over the galaxy ATM! :)

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Legendary - Tarecgosa's Rest
« Svar #17 skrivet: 2011-10-21, 00:19:07 »
Vad roligt att det går så fort framåt för dig. I denna takt kommer snart fler i AK har sina Legendary vapen =)
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Legendary - Tarecgosa's Rest
« Svar #18 skrivet: 2011-10-21, 15:39:12 »
Det skulle visst ta minst 7  veckor för nästa del i questkedjan, under förutsättning att man tar alla (?) bossarna i FL varje reset, och att Arkalos är med varje gång. Jag har svårt att se att någon annan kommer att få den inom en överskådlig framtid, men det är lite strunt samma tycker jag. Det är kul att någon i gillet får den :)

Utloggad Brynja

  • =[OG]=Honorary Member
  • Två fötter i graven
  • *
  • Antal inlägg: 2 254
  • whish my life had a soundtrack
SV: Legendary - Tarecgosa's Rest
« Svar #19 skrivet: 2011-10-22, 00:14:26 »
Det skulle visst ta minst 7  veckor för nästa del i questkedjan, under förutsättning att man tar alla (?) bossarna i FL varje reset, och att Arkalos är med varje gång. Jag har svårt att se att någon annan kommer att få den inom en överskådlig framtid, men det är lite strunt samma tycker jag. Det är kul att någon i gillet får den :)

Ah, så 7v är själva gränsen för hur fort man kan göra det med tanke på vad man kan göra under var reset?
Men har rädlaget/lagen bara nött det sedan i 7v, så kommer det ju gå fortare allt eftersom, med tanke på varje liten gear uppgradering och att var boss kommer nötas in. AK har väll som det ser ut nu iaf ett år på sig innan nya expansionen så innan ens AK har sitt andra legendary så kommer ju instanserna springas igenom i samma takt som Kara gjordes mot slutet =)
WoW
Outland: Brynja - NE
Argend dawn: Vortec - Troll

*Vilande*

Diablo III
Europ: Brynja - WD

*Vilande*

Utloggad DaddyLongLeg

  • Old Proletär
  • =[OG]=Medlem
  • Forum resident
  • ******
  • Antal inlägg: 6 602
SV: Legendary - Tarecgosa's Rest
« Svar #20 skrivet: 2011-10-22, 10:29:01 »
jo, iofs. När 4.3 kommer, blir FL det nya BWD/BoT.

 

Senaste inlägg