Registrera
 

Old Gents Society



Nästa LAN


Författare Ämne: Trovärdighetskris Planet Battlefield  (läst 1643 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

guest17

  • Gäst
Trovärdighetskris Planet Battlefield
« skrivet: 2010-03-23, 08:55:35 »
Satt och försökte hitta lite tips på sneaky spots på banorna i Battlefield Bad Company 2 på förmiddagen. På websidan Planet Battlefield hittade jag lite kartor men inte så mycket info i övrigt.
Det som dock tilldrog sig min uppmärksamhet och gjorde mig riktigt förbannad var följande reklambanner på deras websida.



Hyffsat pinsamt när en spelsida som drivs av Gamespy (som ska vara pro-gaming) har reklam för spelhack.

Utloggad RythmDivine

  • Fucking Legend
  • Posting predator
  • *****
  • Antal inlägg: 4 907
  • =[OG]= For life
SV: Trovärdighetskris Planet Battlefield
« Svar #1 skrivet: 2010-03-23, 10:50:40 »
Det är ingen inom industrin som är intresserad av gamers egentligen. Bara profiten.
Annars skulle man inte släppa så fruktansvärt buggiga produkter som dom gör gång på gång.

Utloggad Pruneboy

  • Old pacifier
  • =[OG]=Ledningsgrupp
  • Guru of spam
  • ******
  • Antal inlägg: 7 028
  • (╯°□°)╯︵ ┻━┻)
    • http://www.dn.se
SV: Trovärdighetskris Planet Battlefield
« Svar #2 skrivet: 2010-03-23, 12:22:42 »
Nu är det väl så att det är en annonsmäklare i mitten som ser till att fylla sidor med annonser. Om man har en blomsida så anlitar man annonsmäklaren att putta in gössel och häcksaxar som reklam från sin lista av tillverkare som vill synas på bla. blomsidor.

Och i den här processen så brukar det slinka med lite skumma aktörer. Till och med wow har haft "köp guld" annonser på sin sida. Om man anmäler bannern till en admin brukar den försvinna.

 

Senaste inlägg